“Vente tid ”
Anmeldelse af Brygger Bauers Grotter

Brygger Bauers Grotter
nr. 5 af 86 Restauranter i Viborg
Køkkener: International

Super lækker mad og super god service. Tjenerne har virkelig styr på vinen og menuen. Men de kan ikke følge med en lørdag aften når de kun er to tjenere. Vi ventede 1 time på desserten. Som kompensation fik vi et dejligt glas portvin.

Tak, AnneSofieE5

Lækker tapas med tilhørende vinmenu Fantastisk betjening og de smukkeste unikke rammer at nyde det i. Fair priser ift oplevelse og kvalitet. Skal besøges i Viborg. Go go go

Tak, G4265KMchrisj
Anmeldt 15. marts 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost med en veninde. Vi fik en super lækker tapas, som på bedste vis blev præsenteret af en dygtig og yderst behagelig tjener.
Hertil to lækre vine.
Vil virkelig gerne anbefale det og naturligvis i de skønne historiske omgivelser.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Kalanchoe523
Anmeldt 8. marts 2020 fra mobile enheder

Fantastisk god mad, vin og service. Vi fik en flere retters menu med tilhørende vinmenu, som bare smagte rigtig godt. Brygger Bauers Grotter er beliggende i rigtig hyggelige og historiske lokaler - et besøg værd.

Dato for besøg: august 2019
Tak, jesperschroll
Anmeldt 5. marts 2020

Skøn aften med tapas i høj kvalitet. God vin og en spændende præsentation af stedets historie. Det er ikke mange steder man besøger i Danmark med indlagt privat vand kilde.:-)

Dato for besøg: december 2019
Tak, 141s_renr

Rejsende, der kiggede på Brygger Bauers Grotter, kiggede også på

Har du været i Brygger Bauers Grotter? Fortæl om dine oplevelser!