“Aldrig har jeg set magen til ubehøvlet personale ”
Anmeldelse af Konge buffet

Konge buffet
nr. 30 af 86 Restauranter i Viborg

Ubehøvlet personale!

Hårde tider med Corona og restriktioner, det ved vi alle sammen. Så er det bare vigtigt at servicen er i top, også til frokost.

Der sad to gæster da vi kom ind og personalet var ved at klargøre deres frokost som de skulle spise sammen. Så restauranten var slet ikke fyldt op.

Vi har begge mundbind på og ønsker at få et bord, en meget aggressiv dame står i døren og fortæller med en meget hård tone at der ikke er buffet og at det er det her vi kan få. Jeg spørger om man også kan bestille fra menukortet. Med rullende øjne og meget nedladende blik, får jeg svaret; ja men det, dyrt!

Vi får sat os ved et bord og kigger lidt på det nye frokost kort og jeg har lige et spørgsmål til den ene menu, da samme person kommer hen og spørger om vi er klar til at bestille, spørger jeg lige ind til den ene menu og bliver mødt med et uhøfligt svar. Puh hvor følte jeg mig ikke velkommen og havde fået nok så sagde til hende at hun skulle altså tale pænt til mig, jeg spørger jo bare.

Hun sagde ikke undskyld men efter det var hun sød men det var meget påtaget.

Tonen på stedet er generelt hvis du spørger mig ringe. Privat snak og sladder ude blandt gæsterne hører ikke hjemme på en restaurant.

Dato for besøg: september 2020
Tak, kannikathomsen

Anmeldt 16. september 2020 fra mobile enheder

God buffet, i corona tid det lever hele tiden rent sprøjter alle borde og stole. Virkeligb stor buffet.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Valjevci
Anmeldt 14. december 2019

Har været der flere gange og har altid været godt tilfreds med maden og betjeningen.
Maden er altid frisk og bliver fyldt op jævnligt, så der ikke er noget der når at blive for gammel.

Dato for besøg: december 2019
Tak, martinasH8816TR
Anmeldt 5. november 2019 fra mobile enheder

Vi 3 søstre var afsted på hygge weekend. Valgt konge buffet. Kan altid finde noget lækkert mad. De er søde og hurtige med betjeningen. Vi har bestemt ikke noget at klage over.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Tina J
Anmeldt 3. november 2019 fra mobile enheder

Der er et godt udvalg og mange af deres kødretter er rigtig gode. Men de kunne godt forny sig lidt. Sushien er også god, med mange valgmuligheder.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, RenefraViborg

Rejsende, der kiggede på Konge buffet, kiggede også på

Har du været i Konge buffet? Fortæl om dine oplevelser!