“Spændende”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 24. august 2016

Vi var på familieudflugt ca 30 stk. i alderen 4 mdr. - 86 år der havde en guidet tur rundt med fokus på Olsen Banden udstillingen - det var perfekt

Tak, Kirsten Bjerre P
Filtrér

Anmeldt 15. august 2016

Vi var der i forbindelse med Olsen Bande udstillingen men der er meget mere i de øvre etager. Her har man lavet en række miljøer som viser udviklingen gennem tiderne med stuer og køkkener som de så ud og det er lavet virkelig godt. Det ene minus er at der er gamle trapper over alt og udstillingerne er i tre etager. Der ER en elevator for gangbesværede som kan betjenes af personalet men stedet er ikke specielt venligt for dårligt gående. De flytter vist i øvrigt snart til nye lokaler.

Tak, Ovemunk
Anmeldt 11. august 2016

Rigtig flot udstilling om "Olsen banden" med mange effekter. Yvonnes stue var helt autentisk, de forskellige personers tøj og ikke mindst det gamle vrag af en bil, der stod i gården. Den øvrige udstilling på museet var også spændende.

Tak, evalausten45
Anmeldt 9. august 2016

Ganske fin udstilling af Olsen Banden i perioden marts - august 2016. Dobbelt entre i forhold til sædvanlig = 80kr pr. person, lige i overkanten.

En smule småt i forhold til mængden af besøgende, men godt indhold.
Fin ekspedition, humøret var meget højt blandt personalet. Stor imødekommenhed.

Tak, Torrentmanic
Anmeldt 7. august 2016 fra mobile enheder

I stueetagen havde de en udstilling med Olsen Banden, og det var fint at se. Jeg var mest begejstret for de forskellige ting udstillet i deres permanente samling. Fin formidling og selvom det er et provinsmuseum er der rigtig mange små sjove ting at se

Tak, Tommybooy

Rejsende, der kiggede på Viborg Museum, kiggede også på

Viborg, Østjylland
Viborg, Østjylland

Har du været i Viborg Museum? Fortæl om dine oplevelser!