Åben i dag: 13.00 - 16.00
Flot udstilling!

Spændende at se alle "Årets bil" fra 1969 - 2019. Udstillingen er lavet meget indbydende og er... læs mere

Anmeldt d. 12. december 2018
evalausten45
Horsens, Danmark
Olsenbanden

Til Olsenbandeudstillingen i sommeren 2016 med en 4. Klasse. Eleverne var meget positive og... læs mere

Anmeldt d. 29. april 2017
jettek0lding
Viborg, Danmark

Anmeldt d. 15. august 2016

Vi var der i forbindelse med Olsen Bande udstillingen men der er meget mere i de øvre etager. Her har man lavet en række miljøer som viser udviklingen gennem tiderne med stuer og køkkener som de så ud og det er lavet virkelig godt. Det ene minus er at der er gamle trapper over alt og udstillingerne er i tre etager. Der ER en elevator for gangbesværede som kan betjenes af personalet men stedet er ikke specielt venligt for dårligt gående. De flytter vist i øvrigt snart til nye lokaler.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, Ovemunk
Anmeldt d. 11. august 2016

Rigtig flot udstilling om "Olsen banden" med mange effekter. Yvonnes stue var helt autentisk, de forskellige personers tøj og ikke mindst det gamle vrag af en bil, der stod i gården. Den øvrige udstilling på museet var også spændende.

Dato for oplevelse: august 2016
Tak, evalausten45
Anmeldt d. 9. august 2016

Ganske fin udstilling af Olsen Banden i perioden marts - august 2016. Dobbelt entre i forhold til sædvanlig = 80kr pr. person, lige i overkanten.

En smule småt i forhold til mængden af besøgende, men godt indhold.
Fin ekspedition, humøret var meget højt blandt personalet. Stor imødekommenhed.

Tak, Torrentmanic
Anmeldt d. 7. august 2016 fra mobile enheder

I stueetagen havde de en udstilling med Olsen Banden, og det var fint at se. Jeg var mest begejstret for de forskellige ting udstillet i deres permanente samling. Fin formidling og selvom det er et provinsmuseum er der rigtig mange små sjove ting at se

Tak, Tommybooy
Anmeldt d. 1. august 2016 fra mobile enheder

En fantastisk udstilling om Olsen-banden som vækker minder fra barndommens film og Danmark. Museet var godt besøgt den søndag vi var der, men man har også lidt travlt hvis man vil nå at se den, da udstillingen slutter d. 14.8.

Tak, PeterOdgaard