“Fin mad ”

nr. 6 af 85 Restauranter i Viborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Maden var fin, omend en anelse dyr. Det samme gælder drikkevarerne. Kan både besøges som restaurant men også som bar

Tak, benjaminovervad

Anmeldt 16. juli 2020

Hvis man siger Viborg, kommer man ikke udenom Latinerly, som nærmest er en "institution" i Viborg. Stedet har ikke ændret karakter de sidste mange år og fremstår alligevel moderne og frisk. Vi bestilte rejemader til Frokost, som smagte fantastisk. Prøv også en øl fra en af de mange "taphaner" Man bliver ovenikøbet tilbudt smagsprøve inden bestilling. Hyggeligt sted også med lækker aftenmenu.

Tak, PEPcph
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Byens nok mest kendte spisested / Pub
Fantastisk kombination sf god restaurant og samtidig velbesøgt pub

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Karl T
Anmeldt 31. januar 2020 fra mobile enheder

Desværre ikke nogen fantastisk oplevelsen. Suppen til forretten var ikke speciel varm og den steak vi skulle have bagefter, var desværre noget sej med en del sener i ☹️. Til de priser burde det være meget bedre.

Tak, ulla-viborg
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte Restaurant Latinerly sammen med min kæreste da vi havde årsdag.
Vores første indtryk var at stedet er utroligt hyggeligt indrettet med respekt for stedets historie. Personalet var flinke og gode til at fortælle om maden og den vin vi skulle vælge.
Maden smagte fantastisk godt og kødet var mørt og stegt som ønsket.
Prisen for 2 x forret, 2 x hovedret m/salatbar og 2 x dessert + flaske vin, var absolut godkendt.
Vi kommer igen det er helt sikkert og anbefaler stedet til venner og familie fremadrettet.

Tak, TheGreatDane79

Rejsende, der kiggede på Restaurant Latinerly, kiggede også på

Har du været i Restaurant Latinerly? Fortæl om dine oplevelser!