“Romantisk aften”

nr. 6 af 87 Restauranter i Viborg
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Jeg besøgte Restaurant Latinerly sammen med min kæreste da vi havde årsdag.
Vores første indtryk var at stedet er utroligt hyggeligt indrettet med respekt for stedets historie. Personalet var flinke og gode til at fortælle om maden og den vin vi skulle vælge.
Maden smagte fantastisk godt og kødet var mørt og stegt som ønsket.
Prisen for 2 x forret, 2 x hovedret m/salatbar og 2 x dessert + flaske vin, var absolut godkendt.
Vi kommer igen det er helt sikkert og anbefaler stedet til venner og familie fremadrettet.

Tak, TheGreatDane79

Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Latinerly har rigtig hyggelige omgivelser og serverer rigtig god mad, hvad enten det er til frokost eller aften.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Nikolajstorgaard
Anmeldt 17. august 2019 fra mobile enheder

Vi var 6 gutter på besøg hos Latinerly. Vi havde fået anbefalet stedet hos en anden forretning i byen.
Vi kom rimelig sent om aftenen og gik er god plads hvor vi kunne sidde og snakke.
Serveringen var i top og maden kom hurtigt.
Vi havde bestilt 5 forskellige bøffer, men alle var møre og virkeligt velsmagende, og tilbehøret smagte også godt.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Sindt
Anmeldt 24. juli 2019

Når man betaler 179kr for en burger med fritter (de 10kr var for at få ost på), så forventer man altså, at det hele er noget, der hæver sig op over almindelighederne. Det var det ikke. Aldrig er jeg blevet så skuffet over et måltid. Min partner fik en steak, som han måtte opgive, da han var 2/3 igennem. Øllene var gode - men dem kunne vi jo have fået andre steder.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Jane B
Anmeldt 22. juli 2019 fra mobile enheder

Ly er altid hyggeligt om aftenen - og skuffer aldrig. Maden er god og velsmagende. Som eneste sted - er bartenderne dog “sælgere”. Dvs enkelte drinks “eksisterer ikke” - det er dobbelt eller triple, hvilket afspejles i prisen.
3 irish coffee, 1 strawberry diaquiri og 2 vodka/red bull - 425,-!. Det findes billigere andre steder.
En LILLE skål peanuts, der skænkes fra en stor ‘noname’ plasticbeholder - 20,-.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Zeventz

Rejsende, der kiggede på Restaurant Latinerly, kiggede også på

Har du været i Restaurant Latinerly? Fortæl om dine oplevelser!