“Dejlig mad”

Bone's Restaurant (Viborg)
nr. 21 af 85 Restauranter i Viborg
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Bone's er virkelig lækkert.
Der er spareribs, de var virkelig gode. Pomfritterne var også mega gode. Tjenerne var søde.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, 841majas

Anmeldt 1. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt restaurant hvor prisen måske er lidt høj iforhold til kvaliteten, men stedet er pænt og rent og maden er ganske udenærket.

Dato for besøg: november 2019
Tak, allanboegild
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Et god og stærk koncept, hvor ben er marinerede og stegt perfekte. God balance imellem kød på benene og smagen, et besøg værd når man elsker gode ben.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Connector807031
BonesRestauranter, Gæsteansvarlig hos Bone's Restaurant (Viborg), svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2019

Kære Connector807031.

Tusind tak for din anmeldese og kommentar.

Vi er glade for, at vores spareribs faldet i din smag! Er der noget vi kunne have gjort bedre, siden vi fik 3 stjerner og ikke 4 eller 5? :)

De bedste hilsner
Christina, Bone's.

Anmeldt 20. april 2019 fra mobile enheder

Vi var d. 20/4 på Bones i Viborg for at spise aftensmad. Jeg havde bestilt en oksemørbrad, som skulle steges rød, den var desværre gennemstegt. Dette var dog intet problem, da vores skønne tjenere Katrine og Mia håndterede det hele så flot, og fik os til at forstå, at vi altså ikke var besværlige. Så stor ros til dem! Udover den lille fejl med mørbraden var maden lige så god som den plejer

Dato for besøg: april 2019
Tak, AcecilieR
Anmeldt 27. marts 2019

Hyggelig atmosfære og god stemning. Selv om der var travlt var personalet opmærksomme og meget venlige. Maden var lækker og veltillavet.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, GitteS2007

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Viborg), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Viborg)? Fortæl om dine oplevelser!