Anders H
Holstebro, Danmark

Top professionel service og god mad i et flot landskab

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. mar. 2018
Vi holdt personale kursus på stedet i februar. Det var en meget positiv oplevelse. Servicen var personlig og opmærksom. Både frokost, aften og morgenmad var på et højt håndværksmæssigt niveau med gode sæsonråvarer. Værelserne var enkle, men meget rene og pæne. Placeringen ved heden med dets istidslandslandskab indbyder til gåture og naturoplevelser. Kongenshus Kro og hotel er en rejse værd.
Dato for ophold: februar 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
2.5 km fra Kongenshus Kro & Hotel
895 kr.
831 kr.
    895 kr.
22.6 km fra Kongenshus Kro & Hotel
Yvonne elskede margueritter og drømmen om Mallorca I Viborg kan vi noget med oplevelser, kultur  shopping og god mad …..DRØMMER DU om at besøge os
2.098 kr.
    636 kr.
22.6 km fra Kongenshus Kro & Hotel
Vis flere hoteller i Viborg
Anmeldt d. 20. november 2017

Skal du/i holde fest skal vejen helt klart gå forbi Kongenshus Kro. Var til fødselsdag med familien, det var en total perfekt oplevelse. Maden var til et stort 10 tal. Der var nok af alt og det som manglede, til flød helt automatisk. Jeg vil helt klart også forbi og prøve menukortet i krostuen.

Værelsestip: Så ikke værelserne og kan derfor ikke vurdere disse.
Dato for ophold: november 2017
1  Tak, Gert S
Anmeldt d. 17. april 2016 fra mobile enheder

En overnatning i forbindelse med seminar. Pænt og rent værelse, god seng. Lille men relevant udstyret badeværelse.
Alle måltider særdeles veltillavede og velsmagende, indbydende anrettet.
Konferencefaciliteter i orden.
Placeringen ved Kongenshus Mindepark fremragende. Oplagt til en rask travetur på heden, når man har siddet stille længe - eller forspist sig på den gode mad.
Anbefales varmt.

Dato for ophold: april 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, NN-CPH
Anmeldt d. 23. august 2015

Vi har besøgt Kongenshus Hotel flere gange, senest den 22. august hvor vi var inviteret til brunch i anledning af en fødselsdagsfejring. Hotellet ligger i Kongenshus Mindepark ved Viborg, i et pragtfuldt fredet område. Brunchen foregik i en dejligt lokale, hvor de mange gæster befandt sig godt. Der blev serveret lækker og velsmagende brunch med alt, hvad dertil hører. Vi kunne dog godt have ønsket os rene tallerkener mellem de enkelte dele af brunchen, men der var kun stillet enkelte ekstra tallerkener frem. Det er ikke så rart at få osten på samme tallerken, som man har spist røræg med bacon af.

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Lars M
Anmeldt d. 10. august 2015

Smagfuld interiør, dejligt værelse og lækker mad begge dage.
Betjeningen er venlig og vi føler os meget velkomne.
Omgivelserne er også på toppen. Alt i alt en virkelig god oplevelse. Tak for det!
Lissie og Gunni

Værelsestip: Værelse mod haven og med bad
Dato for ophold: august 2015
2  Tak, Lissie K
Anmeldt d. 4. januar 2015

Var til lammeaften og det var helt perfekt, Lam på utallige måder og alle meget velsmagende.

Værelset var en stor overraskelse. Vi havde ikke forventet sådan en fin kvalitet helt ude på heden. Stor og god morgenmadsanretning.

Kan anbefales!

Dato for ophold: oktober 2014