NN-CPH
Brønshøj, Danmark

Gæstfrihed og god mad

5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 17. apr. 2016fra mobile enheder
En overnatning i forbindelse med seminar. Pænt og rent værelse, god seng. Lille men relevant udstyret badeværelse.
Alle måltider særdeles veltillavede og velsmagende, indbydende anrettet.
Konferencefaciliteter i orden.
Placeringen ved Kongenshus Mindepark fremragende. Oplagt til en rask travetur på heden, når man har siddet stille længe - eller forspist sig på den gode mad.
Anbefales varmt.
Dato for ophold: april 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
  • Expedia.com
18.3 km fra Kongenshus Kro & Hotel
  • eDreams
3.4 km fra Kongenshus Kro & Hotel
Gratis wi-fi
Yvonne elskede margueritter og drømmen om Mallorca I Viborg kan vi noget med oplevelser, kultur  shopping og god mad …..DRØMMER DU om at besøge os
    1.986 kr.
62.4 km fra Kongenshus Kro & Hotel
Peak Hotel Exterior
    781 kr.
  • StayForLong
40.7 km fra Kongenshus Kro & Hotel
Vis flere hoteller i Viborg
Anmeldt d. 23. august 2015

Vi har besøgt Kongenshus Hotel flere gange, senest den 22. august hvor vi var inviteret til brunch i anledning af en fødselsdagsfejring. Hotellet ligger i Kongenshus Mindepark ved Viborg, i et pragtfuldt fredet område. Brunchen foregik i en dejligt lokale, hvor de mange gæster befandt sig godt. Der blev serveret lækker og velsmagende brunch med alt, hvad dertil hører. Vi kunne dog godt have ønsket os rene tallerkener mellem de enkelte dele af brunchen, men der var kun stillet enkelte ekstra tallerkener frem. Det er ikke så rart at få osten på samme tallerken, som man har spist røræg med bacon af.

Dato for ophold: august 2015
1  Tak, Lars M
Anmeldt d. 10. august 2015

Smagfuld interiør, dejligt værelse og lækker mad begge dage.
Betjeningen er venlig og vi føler os meget velkomne.
Omgivelserne er også på toppen. Alt i alt en virkelig god oplevelse. Tak for det!
Lissie og Gunni

Værelsestip: Værelse mod haven og med bad
Dato for ophold: august 2015
2  Tak, Lissie K
Anmeldt d. 4. januar 2015

Var til lammeaften og det var helt perfekt, Lam på utallige måder og alle meget velsmagende.

Værelset var en stor overraskelse. Vi havde ikke forventet sådan en fin kvalitet helt ude på heden. Stor og god morgenmadsanretning.

Kan anbefales!

Dato for ophold: oktober 2014
2  Tak, HenningP629
Anmeldt d. 24. oktober 2014

Vi fejrede vores bryllup d.14/6-14 på Kongenshus. Vi kunne ikke have ønsket os et smukkere sted og en mere perfekt dag. Indehaverne af Kongenshus så vel som personalet gjorde alt for at gøre vores dag helt perfekt og unik, der var en rigtig god service. De var super søde og alt gik op i en højre enhed. Maden var helt fantastisk, nu har vi spist på Kongenshus nogle gange og maden er et af de højeste standarder vi har oplevet. Kongenshus er et sted jeg kan anbefale alle at besøge. Det er de mest vidunderlige omgivelser samt et vidunderlig sted at spise og holde arrangementer.

Dato for ophold: juni 2014
7  Tak, Tanja F
Anmeldt d. 14. august 2014

Kongenshus Kro og Hotel er en sand perle - med en fantastisk beliggenhed - lige ved porten ind til den jyske hede.
Vores værelse var enkelt og smukt indrettet - og med gode senge. Middagen i restauranten var udsøgt, og betjeningen var yderst venlig og hjælpsom. F.eks. lånte ejeren os uopfordret et kort med cykelruter, da hun hørte at vi havde cyklerne med bag i bilen.
Det er rigtig synd, at kroens nuværende ejer må "bære rundt på" nogle dårlige anmeldelser (Tripadvisor), som stammer fra tiden under en tidligere ejer.
Vi kan også varmt anbefale kroens omgivelser: Her er meget smukt og der er rige muligheder for at vandre og cykle. Og et besøg i mindedalen for de, der siden 1700-tallet har opdyrket store arealer af den jyske alhede (ca. 2 km fra kroen) er efter vores mening et "must".

Dato for ophold: juli 2014
3  Tak, EBjKn