MariaLauritsen
Skive, Danmark

Godt - med plads til forbedring.

Anmeldelse af Peak 12 Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. maj 2023
Vi havde en overnatning på et værelse med balkon. Der var som sådan ikke så meget at brokke sig over, værelset var pænt og rent. Dog virker hotellet ufærdigt, og det er som om al energien er brugt på lobbyen, som er flot og indbydende. Et stort minus at man ikke kan slukke for klimaanlæget på værelset. Man kan justere graderne lidt op og ned, men man kn ikke slukke for det. Vi var nødt til at forsøge at hænge et håndklæde for, fordi det blæste meget derfra. Savnede desuden en god stol/lille sofa at sidde i. Men et super venligt og servicemindet personale og en speciel tak til Mathilde fra receptionen, som hjalp mig med en masse spørgsmål inden booking - meget hurtig og venlig mailkorrespondance.
Dato for ophold: april 2023
4,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Peak Hotel, Owner hos Peak 12 Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 13. maj 2023
Kære Maria,

Mange tak for din feedback og tak fordi du har taget dig tid til at besvare vores spørgeskema.

Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Vi er selvfølgelig kede af, at klimaanlægget skabte lidt ubehag under jeres ophold.

Jeg er dog glad for at jeg kunne hjælpe jer. Mange tak for de fine ord - det betyder meget.

Det er dejligt at høre vores personale har været med til at give jer en god oplevelse.

Endnu engang tak og vi håber at se jer igen på Peak 12 Hotel.

Med venlig hilsen,

• Booking.com
20.9 km fra Peak 12 Hotel
    867 kr.
19.6 km fra Peak 12 Hotel
Yvonnes seng er 140x200 dejlig at kunne brede sig på eller at have en god undskyldning for at ‘krølle sammen’
  • Booking.com
  • StayForLong
41.2 km fra Peak 12 Hotel
Vis flere hoteller i Viborg
Anmeldt d. 23. juli 2022 fra mobile enheder

Måtte overnatte akut i Viborg på vej hjem fra en ferie - googlede os frem til dette hotel og det var en - omend uventet - dejlig oplevelse🤩
Vi tjekkede ind kl 01.30 og blev tilbud at få en drink med op på værelset, whats not to like😉
Lækkert værelse, god seng, alt er nyt og indbydende😊
Næsten formiddag fik vi lækker morgenmadsbuffet, som var overvejende økologisk, alt i alt en super oplevelse 😊

Dato for ophold: juli 2022
Tak, Helle B
Peak Hotel, Ejer hos Peak 12 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2022

Kære Helle,

Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse.

Vi sætter altid pris på ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Vi er glade for dine positive kommentarer om vores hotel.

Endnu engang tak og vi håber at se dig igen på Peak 12 Hotel.

Du ønskes en dejlig dag!

Yahya Salimi, Peak 12

Anmeldt d. 10. juli 2022

Jeg har aldrig været vild med, at et hotel har fælles bar og reception, men på Peak 12 giver det mere mening end andre steder, idet man på forhånd har modtaget både værelsesnummer og kode til døren, så man rent faktisk slet ikke behøver at skulle vej ad receptionen.
Vores besøg kom lidt ærgerligt fra start, idet vi blev budt velkommen af en møgbeskidt kufferthylde, men da alt andet var skinnende rent og indbydende, var der tale om en åbenlys svipser/forglemmelse.
Desværre var vores værelse bottom 2 i stedet for peak 12 ;-), så vi måtte nøjes med udsigt til træer og parkeringsplads, men værelset var lyst, rummeligt og meget velindrettet og badeværelset stort med kvalitetstoiletartikler.
Jeg har sovet på mange hundrede hoteller i årenes løb og vil derfor uden at blinke påstå, at dette hotel har nogle utroligt effektive mørklægningsgardiner, jeg måtte bogstaveligt talt føle mig frem, da jeg havde et "lille natligt ærinde".
Morgenmaden er uovertruffen, her er simpelt hen alt, hvad hjertet kan begære (og lidt til) oven i købet serveret i lækre, lyse lokaler med smagfuld kunst på væggene.
Personale i bar/reception var ærligt talt ikke hverken flinke eller særligt imødekommende, det hele kørte på ren rutine, for dem var du bare endnu en besøgende – ikke en velkommen gæst.

Dato for ophold: juli 2022
Tak, frpe1960
Peak Hotel, Owner hos Peak 12 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. november 2022

Kære Gæst,

Tak for din feedback og tak fordi du har taget dig tid til at besvare vores spørgeskema.

Vi er kede af, at du ikke følte dig velkommen af personalet, da dette bestemt er noget vi bestræber os for, at være de bedste på.

På vores øverste etager har vi studio værelser, som vi tilbyder. Værelserne er store og lækre med tekøkken.

Vi sætter stor pris på både ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.

Endnu engang tak og vi håber at se dig igen på Peak 12 Hotel.

Sophus S. Andreasen
Receptionist
Peak 12 Hotel

Anmeldt d. 20. juni 2022 fra mobile enheder

Uanset hvad man mener om selve bygningen , de digitale værelses nøgler , tæppet , indretningen , så skal der ikke herske tvivl om service og kvalitet . Hotellets suiter på en af de øverste etager , er en oplevelse man ikke skal snydes for ! Der mødes alle sanser og det en ud af kroppen oplevelse af lækre produkter og plads nok til at huse en mindre familie . Lækkert stort smart tv i både stue og soveværelse , stor altan med bord og stole , en udsigt der giver fuld valuta for pengene ! Og så der bare lækkert som i lækkert ! Hyggeligt som i virkelig hyggeligt . Vi har boet på hotellet flere gange . Men suiten fik smil og glæde frem på et helt nyt hotel niveau . Uanset hvor mange hoteller vi har set igennem tiden , så ramte det her plet . Ikke en finger at sætte på noget som helst ! Rengøringen var i top . Udvalget af god kaffe i suiten og mulighed for at lave varm kakao var et kæmpe plus . Personalet er som altid søde og venlige . Morgenmaden eksemplarisk og udsøgt . Hotellet skaber nye højder for meningen med at have suiter i hotel sortimentet . Tak for en altid fantastisk behandling og tak for at skabe noget nyt og fantastisk uanset hvor mange gange man har boet ved jer . Vi kommer snart igen !

Dato for ophold: februar 2022
Tak, Jesper-Frontline
Peak Hotel, Owner hos Peak 12 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2022

Kære Gæst!
Mange tak for, at du har taget dig tiden til, at lave et så fint og detaljeret review!
Vi, Peak12 er yderst glade for din oplevelse hos os og vi håber i vil komme igen!
Reviews som denne er med til, at øge vores morale kraftigt - Det værdsætter vi meget!
Det varmer gevaldigt, at høre du nyder servicen fra vores personale! Mange tak!

- Kalle R.
Reception, Peak12

Anmeldt d. 15. marts 2022 fra mobile enheder

Har boet her flere gange i forretningsøjemed, synes jeg får en god oplevelse af stedet, der er det jeg skal bruge når jeg er der. God morgen mad lidt i den dyre ende synes jeg.
Restaurent det glade vanvid ligger i samme bygning og er et besøg værd.
God beliggenhed.

Dato for ophold: marts 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Jan K
Peak Hotel, Owner hos Peak 12 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. marts 2022

Kære Jan,

Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave en anmeldelse.
Vi sætter altid pris på ris og ros, da dette er med til at gøre os bedre.
Vi er glade for dine positive kommentarer om vores hotel

Du ønskes en dejlig dag!

Rasmus Frederiksen, Peak 12

Anmeldt d. 16. januar 2022

Man skal nok være forberedt på, hvad der venter.
SMS: Jeres værelse er klar på 6. etage, og jeres adgangskode er 6547.
Mobillampen i brug for at se at taste koden.
Meget minimalistisk værelse, næsten helt i sort.
Kun to knager til overtøj.
Ingen skabe eller fralægningsplads til evt. bagage.
Kun TV programmer hvis du kan forbinde din iPad eller iPhone via ChromeCast.
Ingen telefon. Skal du have fat i et menneske, må du finde hotellets telefonnummer på nettet.
SMS: For checkout tryk her.
MEN MORGENMADEN VAR FORMIDABEL.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, JoergenJessen
Peak Hotel, Ejer hos Peak 12 Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. marts 2022

Kære Jørgen,

Mange tak tak for din anmeldelse af dit ophold på hotellet.
Vi sætter pris på at modtage ris og ros, da det er med til at forbedre os.

I forhold til at få en guide med tv og lign., står personalet klar døgnet rundt til at hjælpe. Vores telefonnummer kommer op som det første når man tænder for skærmen på fjernsynet, så man altid har nummeret lige ved hånden.
Det er dog dejligt at høre, at du har været tilfreds med morgenmaden.

Endnu engang tak for din anmeldelse.
Mange hilsner fra Jacob / Peak 12