Fastlås den laveste pris fra disse websites
191 US$
Hotels.com191 US$
Travelocity191 US$
Orbitz.com191 US$
FindHotel192 US$
Trip.com190 US$
Etrip192 US$
Anmeldt d. 24. april 2019 fra mobile enheder

Rigtig dejligt hotel, med en skøn wellness afdeling med pool, boblebad og sauna. Skønt værelse med udsigt til søen
Sødt personale. Restauranten i forbindelse med hotellet har suverænt haft den bedste mad vi har oplevet under et hotelophold.
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: april 2019
Tak, hmsisse
Anmeldt d. 5. april 2019 fra mobile enheder

Først det gode. Hotellet ligger smukt ud til søen og med rimelig afstand til byen.
Ved ankomst til receptionen mødte vi en receptionist der tydeligvis ikke satte service og glæde højt. Hurtig tjek in ingen information om andet end jeres værelse er derover til højre. Hvad med hvornår er der morgenmad, kender i området, kan jeg hjælpe noget, hvilke ting tilbyder hotellet osv. Værelset er rent op pænt men meget gammeldags indrettet. Fin lille mini bar. Hvis man ønsker at drikke et glas vin eller mousserende kan man benytte de plastic glas der står i en pose på bordet.
Jeg er ikke imponeret mange ting kan gøres bedre.

Dato for ophold: april 2019
1  Tak, niessm
Anmeldt d. 24. marts 2019 fra mobile enheder

Gode gratis parkeringsmuligheder ved hotellet .
Få min gang fra hotel til Viborg domkirke og gågaderne som ligger i forlængelse af kirken - som I ikke må snyde jer selv for at se.
På hotellet er et lækkert spa udendørs og en sauna man kan nyde. Fra restauranten kan man nyde udsigten til søen. Hvis ikke der havde været udsolgt var vi blevet en dag ekstra. Vi kommer tilbage næste gang vi er på den egn.

Dato for ophold: marts 2019
Tak, michaelr253
Anmeldt d. 18. februar 2019

Vi havde bestil dobbeltværelse på hotellet med halvpension til en miniferie i Viborg og omegn. Hotellet var perfekt til dette. Værelset var veludstyret og maden på hotellet var udsøgt med råvarer fra lokale leverandører. Betjeningen professionel og hurtig. Vi kommer gerne igen!

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Jørn M
Anmeldt d. 17. februar 2019

det var så mit andet besøg på Best Western Golf Hotel Viborg.

Lækkert hotel.

Lidt om værelserne mit enkelt værelse:
Pænt værelse, med terassedør ud mod parkeringspladsen var helt perfekt for mig! (vi var en flok afsted, andre værelser havde udgang mod et græsområde med stole MM. )

Pænt indrettet i moderne stil. på badeværelset var der en fantastisk bruser, flot rengjort og helt perfekt... Desværre brugte vi ikke lang tid på vores værelser, da vi jo skulle i Pool og spa...

Poolen og spa faciliteterne var også meget gode, vi var dog lidt skuffede da vi så den udendøres pool var tom for vand, Lige indtil vi så den knap der på få øjeblikke fyldte den op med det dejlige varme vand :D Det var herligt at ligge der og boble lidt :D

Dampbad og sauna var også lækkert :D Vi nød det meget...

Betjeningen... Der var en helt fantastisk receptionist! Hun kom ud til os da vi var i poolen og spurgte om vi havde haft problemer med Saunaen.. (den kørte ikke da vi kom der ud)
Hun fiksede den på et kort sekundt... Min kollega havde ved et uheld smidt nøglen til skabet i omklædningsrummet væk, og det var heller ikke et problem for den unge dame...

Næste dag da vi checkede ud, ventede vi lidt på en anden kollega (eleven) , Vi spurgte hende om hun ikke ville sige til ham at han som sidste mand lige skulle betale hele regningen... Og det gjorde hun med et stort smil på læben (Tak for det :D )

FANTASTISK service :P

Tak for et godt ophold.