Vi overnattede på hotellet og var i udgangspunkt lidt skeptiske til standarden på værelser og servicen generelt. Hotellet arkitektur er jo meget 80' og virker en smule slit. Det virker som om der har været mange tilbygninger undervejs.
Men et dejligt værelse, gode senge, minibar og alt det der skulle være på et værelse, dejlig rent. Vi blev budt velkommen af en meget smilende respetionist der havde både tid og lyst til at give os info om byen og hvilke steder vi burde se.
Respekt til hende, hun var en dejlig service oplevelse. Hvad der derimod ikke var så dejlig en oplevelse, var restauranten, der lå godt gemt, vi gik i hvert fald fejl flere gange inden vi fandt frem til et ikke særlig hyggeligt lokale der var holdt i hvidt, næsten over det hele. En stor og aldeles usexet hvid buffet i midten af lokalet bidrog ikke til hyggen.
Det kunne vi nok ha levet med, men hvad vi absolut ikke kan leve med, er den direkte nonchalante mangel på service de 2 godt voksne mandlige tjenerne udviste. Med en næsten fuld restaurant med grupper, små selskaber og andre hotel gæster er 2 tjenere på arbejdet for lidt til at kunne give noget som helst, der ligner service. Den ene gik da også og dækkede op i et tilstødende lokale. Da vi fik en bord anvist, sad vi faktisk uden at nogen af dem ænsede os i mere end 20 min. Det gider vi ikke i dagens Danmark på et 4 stjernes hotel og vi gik uden at spise.
Morgenmaden var for så vidt som de fleste hotel morgenbuffet i Danmark, men at man ikke har skilte på sin buffet, så man som gæst ikke har en mulighed for at se hvad det er man spiser, er ikke særlig god service. Det er heller ikke så vældig elegant at morgen tjeneren kommer med en bakke med ny røræg og hælder op i den gamle røræg på varmeskuffen foran alle gæsterne!
At man ikke kan finde restauranten på Golf Hotel i Viborg gør faktisk ikke noget, der er bedre og billigere steder i Viborg man kan bruge.