Fastlås den laveste pris fra disse websites
191 US$
Tripadvisor191 US$
Hotels.com
Travelocity191 US$
Orbitz.com191 US$
Trip.com
Destinia.com
Anmeldt d. 12. november 2018

Vi er to ældre par som en gang om året gerne vil ud og opleve en god weekendt med musik og dans, og selfølgelig med god mad, derfor vil jeg anbefale Best Western Golf Hotel Viborg & Golf Salonen.Vi har været der 5 gange og alle gangen har vi været meget tilfreds med Hotellet og ikke mindst mindst den gode og venlige betjening man får der.Så vi skal helt sikker der over igen, byen Viborg har også meget, at byde på og der er en flot natur omkring hotellet og byen.

Dato for ophold: november 2018
Tak, Ras1951
Anmeldt d. 7. november 2018 fra mobile enheder

Dejlige værelser. Venligt og smilende personale. Mad i topklasse. Det kan næppe blive ret meget bedre. Vi aflægger hotellet et besøg mindst en gang årligt. Vi kan kun anbefale Golf Hotellet til alle der besøger Viborg. I tilgift får man en flot udsigt over Viborg søerne fra restauranten og en del af værelserne. Min viv og keg bor altid på værelse 130 med udsigt til såvel Søndersø,Nørresø som anlægget Borgvold.

Dato for ophold: november 2018
Tak, hansblokmann
Anmeldt d. 6. november 2018

Vi overnattede på hotellet og var i udgangspunkt lidt skeptiske til standarden på værelser og servicen generelt. Hotellet arkitektur er jo meget 80' og virker en smule slit. Det virker som om der har været mange tilbygninger undervejs.

Men et dejligt værelse, gode senge, minibar og alt det der skulle være på et værelse, dejlig rent. Vi blev budt velkommen af en meget smilende respetionist der havde både tid og lyst til at give os info om byen og hvilke steder vi burde se.

Respekt til hende, hun var en dejlig service oplevelse. Hvad der derimod ikke var så dejlig en oplevelse, var restauranten, der lå godt gemt, vi gik i hvert fald fejl flere gange inden vi fandt frem til et ikke særlig hyggeligt lokale der var holdt i hvidt, næsten over det hele. En stor og aldeles usexet hvid buffet i midten af lokalet bidrog ikke til hyggen.

Det kunne vi nok ha levet med, men hvad vi absolut ikke kan leve med, er den direkte nonchalante mangel på service de 2 godt voksne mandlige tjenerne udviste. Med en næsten fuld restaurant med grupper, små selskaber og andre hotel gæster er 2 tjenere på arbejdet for lidt til at kunne give noget som helst, der ligner service. Den ene gik da også og dækkede op i et tilstødende lokale. Da vi fik en bord anvist, sad vi faktisk uden at nogen af dem ænsede os i mere end 20 min. Det gider vi ikke i dagens Danmark på et 4 stjernes hotel og vi gik uden at spise.

Morgenmaden var for så vidt som de fleste hotel morgenbuffet i Danmark, men at man ikke har skilte på sin buffet, så man som gæst ikke har en mulighed for at se hvad det er man spiser, er ikke særlig god service. Det er heller ikke så vældig elegant at morgen tjeneren kommer med en bakke med ny røræg og hælder op i den gamle røræg på varmeskuffen foran alle gæsterne!

At man ikke kan finde restauranten på Golf Hotel i Viborg gør faktisk ikke noget, der er bedre og billigere steder i Viborg man kan bruge.

Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, jpo55
Anmeldt d. 19. oktober 2018

dejligt hotel, centralt placeret, smukke omgivelser, personalet i restauranten om aftenen er ikke super, dog syntes jeg at der er for lidt man kan lave på hotellet om aftenen, mangler fitness , og ombygningen af SPA tager for lang tid

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, nicmar2712
Anmeldt d. 17. september 2018

Super hotel med mange faseliteter som bare er iorden. Super service fra personalets side fra først til sidst. Maden var fortræffelig, veltilberedt og serveret med et stort smil, samt en super morgenmadsbufet.

Dato for ophold: september 2018
Tak, fh200