Rejsemus
Kalundborg, Danmark

Pris og kvalitet hænger sammen, fint produkt

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. mar. 2023fra mobile enheder
Altså det var virkelig gammelt, og ret retro agtigt, men dybest set, hvorfor kassere en håndvask, bare fordi, den er 40 år gammel den virker, og vækker minder frem fra ens barndom. Der var rent og el-kedel på værelset med kaffe og te. Flere håndklæder, sæbe og shampo, alt var ok, og fantastisk billigt, jeg betalte under 700kr, incl, moms. Og så var det inklusiv gratis parkering. Det var virkelig smart, at man bare skulle taste sin nummerplade ind, og ikke skulle rende ned i bilen med en lap papir til forruden.
Dato for ophold: marts 2023
Rejsetype: Rejste alene
Problemer med denne anmeldelse?
Ole Bach, Ejer hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 13. mar. 2023
Mange tak.
Det glæder mig at du kunne lide vores vintage afdelig, hvor vi prøver at bevare den gamle stemning. Hvis du i fremtiden har lyst til at se vore nye afdeliinger hvor værelserne har spa, sauna og køkken er du naturligvis også velkommen til at prøve disse værelser
1.138 kr.
Få bonusser med One Key
    795 kr.
    636 kr.
18.9 km fra Best Western Palads Hotel
Yvonne elskede margueritter og drømmen om Mallorca I Viborg kan vi noget med oplevelser, kultur  shopping og god mad …..DRØMMER DU om at besøge os
2.098 kr.
1.930 kr.
    1.930 kr.
    1.938 kr.
59.2 km fra Best Western Palads Hotel
Vis flere hoteller i Viborg
Anmeldt d. 3. februar 2023

Man bliver mødt med et smil i receptionen.

Skønt værelse/lejlighed med plads til min hund kunne være med på ferie.

Dejlig morgenmad og super service.

Som gæst føler man sig nemt "som en del af familien".

Viborg er en skøn by og her bor man lige i centrum.

Kan klart anbefales 👍

Rejsetype: Rejste alene
Tak, André B
Ole Bach, Ejer hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2023

Mange tak. Hunde er altid velkomne, men vi vil gerne vide det på forhånd. Vi har hundevenlige værelser, hvor det er let at komme ud med hunden - hvis behovet skulde opstå. Vi vil også gerne vide hvor der er hunde, så vi kan tage hensyn til gæster med alergi

Anmeldt d. 29. januar 2023

Et hotel med meget kuturel indspark. Men dette er også blevet en sovepude , for ellers godt hotel. Det er MEGET træt og trænger til en renovering. Hotellet ligger godt til mange ting i Viborg og personalet var venligt. Morgen mad var god, MEN noget der ikke huede mig . Jeg har i forvejen lidt med tæpper i en resturant. Det er man ser personale der tørre borde af bare tørre skidtet på gulvet, puha på længer sigt det kan blive en klam fornøjelse.
En ting mere der var et plus endelig et sted med skabsplads til ens ting. Gode p plads forhold når man ser det er byhotel

1  Tak, Lise S
Ole Bach, Ejer hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. januar 2023

Tak for din anmeldelse. Hotellet er delt i flere bygninger. I de nye bygninger har værelserne spa, sauna og køkken.
Restauranten bliver støvsuget hver dag. Derfor kommer krummerne ikke til at ligge længe.

Anmeldt d. 28. januar 2023 fra mobile enheder

Skønt hotel med en masse historie, sjæl og charme.

Vi fik en dejlig stor suite, med spa, sauna og en lækker stor terrasse.

Morgenmaden var lækker med et godt udvalg og super betjening.

Perfekt beliggenhed lige i hjertet af Viborg.

Vi kommer helt sikkert snart igen.

Og som ekstra bonus er der gratis parkering og wifi.

Værelsestip: Viborg er en skøn by så husk at tage jer tid til at nyde den
Tak, Maria B
Anmeldt d. 29. december 2022 fra mobile enheder

Køkkenpersonalet var sendt på ferie, så den lovede morgenmad bestod af et stk rugbrød og et rundstykke sat udenfor døren!
Kaffen skulle man selv lave på værelsets kaffemaskine! Ikke det man forventer når man bestiller hotel med morgenmad

Dato for ophold: december 2022
Tak, Soren N
Anmeldt d. 18. december 2022 fra mobile enheder

Hotellet har sjov gimmick med at alle værelser er opkaldt efter kendt person, men det trænger til at blive opdateret. I receptionen er der høje træpaneler og værelserne - de er fine, men møblementet er gammelt. Madrasserne dog okay. Kun 2 tv-kanaler og vi kunne ikke få vores egen Chrome-cast til at virke.

Morgenmadsbuffeten er rigtig god med meget forskelligt og der fyldes hele tiden op. Selve lokalet er dog ikke særlig hyggeligt - og nogle af bordene (6-personers) er for brede. Indretningen kunne godt trænge til modernisering.

Badeværelset på værelset var iskoldt men værelset varmt nok. Køleskabet var fyldt og priserne rimelige (20,- kr. for en cola).

Super god service fra personalet, vi ankom sent men natportieren gik alligevel udenfor i kulden (december) og åbnede “porten”, anviste os parkering og bød os velkommen :-)

Værelsestip: Mulighed for gratis parkering. Ligger bogstaveligt talt midt på gågaden.
Dato for ophold: december 2022
Tak, TanjaT187
Ole Bach, Ejer hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2022

Hej Tanja. Tak for din anmeldelse. Vi forsøger at finde en balance mellem nyt og historisk. Der er dog mere end 2 tv kanaler. Da vore tvér er åbne for gæster kan de ske at nogle gæster kommer til at slette nogle kanaler. Man skal dog blot køre en søgning. Vi er i øvrigt ved at installere crome cast på værelserne. Vi forsøger at leve op til regeringens temperatur anbefaling, men termostaterne er åbne, så gæster kan bare skrue op.