Anmeldt d. 29. april 2018 fra mobile enheder

Super centralt beliggende lige for enden af gågaden.
Venlig og imødekommende receptionist. Lidt mærkeligt hotel kompleks med fordeling på ihvertfald 4/5 matrikler, så vær opmærksom på dette ved bestilling.
Boede selv et stykke væk fra selve hoved huset hvor fx morgenmaden blev serveret. Et lidt spukie sted nede af mange trapper i et selvstændig hus.

Overnattede: april 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Ea L
Ole B, Direktør hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. maj 2018

Tak for din fine beskrivelse af vores specielle hotel. Det er de forskellige bygninger med egen indgang, som giver Palads hotel sin helt egen charme

Anmeldt d. 27. april 2018

Hotel Palads er dejligt unikt. Rummene er standard, omgivelserne lettere slidte og lever op til forventningerne om et provinshotel. Men personalet er finurligt, voksne mennesker med særlig personlig stil. Maden (morgenbuffet) dejlig uden at være overgjort med hyggelig stemning og godt udvalg af aviser. Iscenesættelsen af hotellet som særligt kreativt, skuespiller markant og med et helt særligt Matador-tema gør oplevelsen til en ..oplevelse. Det sætter jeg pris på

• Overnattede: marts 2018, rejste alene
Tak, Anders R

Tak for din anmeldelse.
Det glæder mig at du værdsætter vores stil. Vi forsøger jo netop at være noget "andet" end standard hotellerne

Anmeldt d. 5. april 2018 fra mobile enheder

Vi fik en lækker suite med super badeværelse med dejlig spabad og sauna
Super senge og sofa’er
Rigtig god morgenmad
Super god personale,
Hotellet ligger dejlig tæt på centrum , med gode parkeringspladser
Spændende fliser foran hotellet med guldpigerne i håndbold

Overnattede: november 2017, rejste som par
Tak, PHA1967
Ole B, Direktør hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. april 2018

Anmeldt d. 4. marts 2018 fra mobile enheder

Hotellet er en flot gammelt hotel med
Masser af historie. Det er fyldt med gamle og flotte ting. Syntes det fungere rigtigt godt og man føler sig hurtigt hjemme. Personalet er virkelig flinke og gør alt for at vores ophold er godt... morgenmaden er mums og mange lækre ting.
grunden til at hotellet ikke får
Top points er at vi skal ud af selve hotellet for at komme op til vores værelser. Det er lidt træls, ikke mindst når det blæser uden for. Der er gode parkeringsforhold.

Overnattede: marts 2018
Tak, Koncertfabrikken
Ole B, Direktør hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. marts 2018

Tak for din anmeldelse.
Da hotellet er bygget på forskellige tidspunkter er det desværre ikke muligt at samle det under et tag. Der er dog også fordele. Man kan ofte parkere lige udenfor værelsesdøren og man skal ikke gennem receptione for at komme ind

Anmeldt d. 3. december 2017 fra mobile enheder

Jeg overnattede 2 nætter på dette hotel, personalet er rigtigt flinke og meget hjælpsomme. Værelserne er forskellige fik jeg fortalt af de andre gæster, men det jeg havde fejlede absolut intet og der var endda boblebad og sauna på værelset.

Overnattede: december 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, dinoa207
palads, Manager hos Best Western Palads Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. december 2017

Tak for din anmeldelse.
Det er korrekt at vore værelser er meget forskellige. Dermed har vi også mange forskellige priser. Palads hotel er meget anderledes