Anmeldt d. 14. november 2017

Virkelig godt ophold. Dejligt værelse. Stilhed. Hyggeligt og god stemning. Hurtigt internet. Plejer normalt at bruge et 4-stjernet hotel i Viborg, men jeg ville prøve noget andet denne gang. Jeg blev virkelig positivt overrasket. Det ligger i flot natur. Man får serveret fantastisk mad (fik morgenmad og aftensmad). Stedet har smag, personlighed og venlig betjening. Jeg kommer helt sikkert igen næste gang jeg skal overnatte i Viborg - det er fremover uden sammenligning klart mit foretrukne sted i Viborg-området.

Værelsestip: Værelse 12 var godt - og aftensmenuen super
  • Overnattede: november 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Thomsen1973
Anmeldt d. 18. oktober 2017

På en hyggelig weekend med ægtefællen, der havde købt en deal på det meget positivt omtalte Niels Bugges Hotel inkl. gourmet. Pga den lange køretur havde vi bestlt 2 overnatninger og vi havde opgraderet til brudesuiten !! Det var hyggeligt men småt og så var der noget med udluftningen fra køkkenet, som lukkede madlugt ind i værelset på en meget ucharmerende måde.
Middagen bestod af torsk ... på alle måder lækkert! Og grisebryst, hvor der på mit stykke ikke var en mundfuld kød sammenlagt. Fedt, sener og brusk skæmmede. Tilbehøret var dejligt. Til dessert en revet unikaost med lidt solbær - ret nemt. Den søde servitrice spurgte til vores oplevelse og da jeg fortalte at mit kød var uspiseligt svarede hun at bryst jo er ret fedt. Så var den klaret.

Nå, men vi skal ikke tilbage til Niels Bugge.

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
3  Tak, Carsten M
Anmeldt d. 17. september 2017 fra mobile enheder

En eftermiddags gåtur i de skønne omgivelser. Derefter en dejlig cava på terrassen i solskin. Lidt hvile og så ventede en 3 retters menu. Det var sørme en god oplevelse. Enkel og veltillavet mad.
Overnatning i dejligt værelse, pænt stort - en skøn seng. Morgenmaden var rigelig og med hjemmelavede marmelader, honningplader, nybagt brød osv.

Overnattede: september 2017, rejste med venner
Tak, Lone K
Anmeldt d. 6. september 2017

Niels bugges hotel ligger i en skov tæt på Viborg ,med gode muligheder for mountainbike ture i dollerup bakker. Man får en fornemmelse af noget oldnordisk og istid med bakker, lyng og egetræer. Et flot område.
Hotellet er meget velholdt og man kan leje cykler og vildmarksbad.
Meget veltillavet middag med gode råvarer, og skøn morgenmad.

• Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Linda S
Anmeldt d. 4. september 2017

Fantastisk beliggenhed, dejlige værelser, sindssyg god mad og glimrende personale. Jeg vil anbefale, at I køber adgang til vildmarksbadet. Det gjorde vi, men nåede det ikke i "åbningstiden". Vi blev derfor tilbudt at komme i badet efter vores middag. Det var super godt, og en dejlig service at yde os, når vi ikke nåede det oprindeligt. Maden er virkelig god - både middag og brunch var i verdensklasse. Vi lånte cykler og cyklede til Dollerup Bakker. Det bør alle se. Udsigten fra toppen er virkelig god.
Det eneste minus er, at der er lidt lydt mellem værelserne, så man kan ret nemt høre, hvad naboerne laver :-).

Værelsestip: Der er værelser på selve hotellet, men også værelser omme bagved. Vi boede i de nye værelser omme bagved. Kan klart anbefales.
  • Overnattede: september 2017, rejste som par
Tak, lumdlg