Anmeldt d. 10. marts 2018

Vi var der lige efter at parret havde overtaget stedet, så det var meget nyt for dem.
Trods det, var servicen i top, ligesom morgenmaden.
Der er planer om at udbygge WI-Fi og flere TV kanaler, så bliver det endnu bedre.
Desværre nåede vi ikke at hilse på de nye heste der skulle ankomme.
Viborg er en dejlig by, med bl. a. en dejlig kinesisk restaurant ved Bilka.
Naboen er en Vietnamesisk Restaurant med en meget talende vært.

• Overnattede: august 2017, rejste som par
1  Tak, Kai H
Anmeldt d. 9. august 2017 fra mobile enheder

Rent og hyggelig motel, med lækker morgenmadsbuffet. Sødt personale, der altid har et smil på læben. Der er stole og borde, så man også kan sidde ude, hvis vejret er til det. Kan både bruges som familie, forretning og kæreste overnatning. Kan klart anbefales :)

Overnattede: august 2017, rejste som par
1  Tak, Louise M
Anmeldt d. 14. januar 2017

Var faktisk bare på gennemrejse da vi skulle hente en hundehvalp lokalt. Super god oplevelse fin betjening, var ikke opmærksom på vi kunne spise kun 20 meter fra værelset på en vietnamesisk restaurant. Det var også en forrygende oplevelse.

• Overnattede: januar 2017, rejste som par
Tak, TorbenO48
Anmeldt d. 1. maj 2016 fra mobile enheder

Vi ankom sidst på eftermiddagen, og blev modtaget med et smil.
Det er et rigtig hyggeligt lille sted, værelset rent og pænt. En rigtig lækker og frisk morgenmad, og en generel god stemning. Personalet udviser en oprigtig interesse, for årsagen til vires besøg, og spøger ind til de aktiviteter vi havde planlagt. Hvilket giver en fantastisk oplevelse, som gæst. Vi kommer bestemt igen.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
Tak, line p
Anmeldt d. 19. april 2016 fra mobile enheder

En enkelt overnatning i forbindelse med en kursusdag i det jyske. Da jeg først ville ankomme ved 20-21-tiden, stod døren på klem og en SMS advisering om værelsesnummer blev modtaget få timer før ankomst.
Værelset indeholder det nødvendige; to gode senge, tv, DAB radio, wifi, brus og toilet.
Dejlig stort udvalg på morgenmadsbuffet'en venligt introduceret af "Motel Mutter"...og altsammen til en rigtig fornuftig pris.
Så skal man overnatte i nærheden af Viborg, er dette motel værd at se nærmere på.
Tak.

Overnattede: april 2016, rejste alene