“Altid godt”
Anmeldelse af Nytorv 11

Nytorv 11
nr. 20 af 87 Restauranter i Viborg
Beskrivelse: Nytorv 11 gastro & bar, et familieforetagende hvor der er hjerterum og højt til loftet. Vi er drevet af passion for vores sted, og det at give vores gæster en super oplevelse uanset om du nyder vores mad, vin, øl, kaffe eller en sen godnatdrink.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Skøn atmosfære, sød og venlig betjening hvor familien der har stedet altid er på mærkerne. Dejlig mad, enkelt og god kvalitet - de bedste anbefalinger til et spisested og bar i Viborg

Tak, sorenhelm

Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Jeg har ikke superlativer nok i mit ordforråd til at beskrive Nytorv 11.
Jeg vil nøjes med dette.
Super professionel staff.
Lækker mad
Skøn atmosfære, som giver dig følelsen af at være blandt venner, på trods af at man aldrig har været der før.

Tak, 519prebena
Anmeldt 10. juli 2021

Efter en lang køretur nåede vi Viborg og fandt vej til dette sted. Ikke mange steder er åbne en søndag i Viborg, men denne restaurant virkede velbesøgt. Vi nød godt af en let frokost og engagerede tjenere.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Ellen R
Anmeldt 21. april 2021 fra mobile enheder

Så skøn mad med gode drinks, god betjening og god stemning. Vi elsker det her sted. Vi tager afsted igen på fredag!

Dato for besøg: april 2021
Tak, Amalie_teglkaas
Anmeldt 12. april 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker veggie burger. Lækre råvarer og super god smag. Brioche bollen er jo lækre, men jeg synes de skal overveje en fuldkorns.

Dato for besøg: april 2021
Tak, mortenh126

Rejsende, der kiggede på Nytorv 11, kiggede også på

Har du været i Nytorv 11? Fortæl om dine oplevelser!