“Den bedste DalleValle”
Anmeldelse af Dalle Valle City 2

Dalle Valle City 2
Anmeldt 1. juli 2020

Den bedste DalleValle der findes! Velsmagende mad, som er lavet fra bunden. Alt hvad hjertet begæret både af salat, kød, brød mv. Og til en yderst god pris. Personalet er også altid glade og smilende.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, RikkeMaha

Anmeldt 1. december 2019

Vi skulle ellers kun have haft en lille let anretning til frokost, men det endte med vi lige så godt kunne tage deres Brunch/frokost buffet. og det var godt, vi måtte virkelig stramme os an for ikke at spise alt for meget af den gode buffet, Kan anbefales.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Leo A
Anmeldt 29. november 2019

Meget imødekommende personale, rent og pænt. Maden meget ordinær til den lidt kedelig side. Men at man skal betale 50 kr for et glas vander lige overkanten.

Dato for besøg: november 2019
Tak, lyngbys
Anmeldt 31. august 2019

Net uden dog at være prangende, som fanden sagde ...
Der er ikke noget i vejen med hverken prisen, maden, indretningen, stemningen eller betjeningen - men ingen af delene er noget særligt.
Det er dog nok værd at fremhæve, at restauranten ser ud til at være lidt af et paradis for familier med børn: stemningen er afslappet, og både børnene og forældrene ser ud til at nyde oplevelsen. Og der er nok ikke noget barn så kræsent, at det ikke vil kunne stilles tilfreds.

Dato for besøg: august 2019
Tak, John M
Anmeldt 13. august 2019

Personalet så os komme ind, der var ingen der tog imod os, der var næsten ingen mennesker. Vi vinkede til der kom én, og hun smilte ikke engang. Vi spurgte om der var puslerum, så vi kunne skifte vores baby efter bestilling og tjeneren sagde nej desværre. Derfor tog jeg ud af huset for at skifte, da vi kom tilbage sagde min kæreste at der var puslerum ude på deres toilet :( så kom maden, pasta cabonara, uden skinke. Det var kun pasta, fløde og alt for brændt bacon.
Samt skulle vi selv hente en højstol til vores baby.... dårlig service og dårlig mad.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Nivi W

Rejsende, der kiggede på Dalle Valle City 2, kiggede også på

Hedehusene, Høje-Taastrup

Har du været i Dalle Valle City 2? Fortæl om dine oplevelser!