Åben i dag: 14.00 - 22.00
Bedste oplevelse længe

Anmeldt d. 30. juli 2020
Lenebyge
fra mobile enheder
Skov at få luft under “vingerne”

Super sjov og professionel oplevelse hvor vi som familie fik lov at teste det at flyve. Helt... læs mere

Anmeldt d. 11. februar 2020
734petern
Gran Canaria, Spanien
fra mobile enheder

Anmeldt d. 21. september 2020

Jeg havde desværre ikke den fedeste oplevelse, da jeg lå nede ved nettet det meste af tiden. Ville ønske at instruktøren havde fortalt mig, hvad jeg skulle gøre anderledes mellem de 2 ture, så havde oplevelsen nok været bedre.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, Katja L
Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Servicen og instruktørerne var helt i top, følte os trykke og i sikre hænder. Helt sikkert et sted vi kommer igen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Lenebyge
Anmeldt d. 11. februar 2020 fra mobile enheder

Helt klart vær at prøve.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 734petern
Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Alt for sjovt at prøve deres vindtunnel!
Gode og erfarne instruktører der har styr på sikkerheden. Vil klart anbefale dette sted!

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Mia B
Anmeldt d. 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Hvis man har højdeskræk eller er urolig om faldskærmen er noget der virker så tag hertil og få en sikker flyvetur... det styr for vildt og syntes det var vildt sjovt selv om jeg følte ikke følte at jeg var den bedste derinde :-) men tak for de 8min og håber jeg kan komme igen snart :-)

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, JTCHlife