Åben i dag: 14.00 - 22.00
Super!!!

Super fed oplevelse. Blev taget rigtig godt imod af de ansatte og fik en fin instruktion, inden... læs mere

Heidi J
Slagelse, Danmark
fra mobile enheder
Bedste oplevelse længe

Anmeldt d. 30. juli 2020
Lenebyge
fra mobile enheder

Anmeldt d. 30. juli 2020 fra mobile enheder

Servicen og instruktørerne var helt i top, følte os trykke og i sikre hænder. Helt sikkert et sted vi kommer igen.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, Lenebyge
Anmeldt d. 11. februar 2020 fra mobile enheder

Super sjov og professionel oplevelse hvor vi som familie fik lov at teste det at flyve.
Helt klart vær at prøve.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, 734petern
Anmeldt d. 12. januar 2020 fra mobile enheder

Alt for sjovt at prøve deres vindtunnel!
Gode og erfarne instruktører der har styr på sikkerheden. Vil klart anbefale dette sted!

Dato for oplevelse: maj 2019
Tak, Mia B
Anmeldt d. 21. oktober 2019 fra mobile enheder

Hvis man har højdeskræk eller er urolig om faldskærmen er noget der virker så tag hertil og få en sikker flyvetur... det styr for vildt og syntes det var vildt sjovt selv om jeg følte ikke følte at jeg var den bedste derinde :-) men tak for de 8min og håber jeg kan komme igen snart :-)

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, JTCHlife
Anmeldt d. 14. oktober 2019 fra mobile enheder

Jeg havde brug for et lille break i den normale hverdag, hvorfor jeg valgte at tage bilen og køre til Copenhagen Air Experience. Jeg havde forinde købt pakken Learn to fly, hvilket var godt givet ud. God instruktion, god instruktør og så af sted. Jeg var på et hold, som “kun” havde valgt Taste of Flight og jeg må sige, at pengene er givet godt ud ved at vælge Learn to fly. Du får en bedre fornemmelse og allerede ved anden tur, sad det lige i skabet. Hold nu kæft der var fedt! Skal helt klar forbi igen og her er der rabat i vente...

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, kondo123