Rene O

Fint

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. maj 2022
Har boet der hver uge fra mandag til torsdag
Og det er et fint hotel til prisen
Håber bare snart de opnår poolen igen i kælderen igen
Og at de ville lave det hyggeligt inde i gård rummet med noget mere hygge 😉🍻
Dato for ophold: maj 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
3,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Få bonusser med One Key
The Standard Room at the Sleep in Heaven
18.0 km fra Thon Partner Hotel Høje Taastrup
Vis flere hoteller i Taastrup
Anmeldt d. 11. februar 2022 fra mobile enheder

Jeg overnattede ifm forretningsrejse, og valgte primært stedet pga mangel på andre muligheder i området.

Jeg kan desværre ikke anbefale stedet til overnatning i erhvervsregi. Der er for meget der ikke fungerer ordentligt.

Værelset så relativt nyrenoveret ud. Bruseren fungerede dog ikke ordentligt; det meste vand sprøjtede ud af blandingsbatteriet, hvor det var samlet med bruseslangen/rainshower. Samtidig var vandtrykket i det hele taget lavt i både bruser og vandhane. Irriterende.

Restaurant var lukket.

Største irritationsmoment var dog manglende mulighed for noget så banalt som at stryge en skjorte. Det fremgår både på hjemmeside og på værelset, at strygefaciliteter til rådighed. Det ene strygerum var dog spærret af med plastik, og i det andet var der er lille strygebræt, men intet strygejern? Konfronteret med udfordringen svarede receptionisten, at hun “ærlig talt intet kendte til hotellet”. Det er jo flot.

Det endte med et halvtørt bad, en krøllet skjorte og en dårlig oplevelse, da det ikke blev løst. Henvender man sig til erhvervsfolk, skal den slags bare spille, og det gjorde det ikke. Kommer ikke igen - øv.

Dato for ophold: februar 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, FRUHL
Anmeldt d. 18. august 2020 fra mobile enheder

Jeg havde købt et 3 dags ophold til min kæreste i fødselsdagsgave.

Jeg havde opgraderet værelset fra standard værelse til et deluxe værelse. Da jeg læste mig til de er mere lydtætte så man ikke kunne høre togbanen som man ellers ville kunne 8 normale standart dobbeltværelser.

Værelset var stort og fint, rengøringen helt i top.
En ide til hotellet kunne dog være vi godt have brugt en aircondition i denne varme som vi har pt. har.

Ellers mødte vi et rigtigt venligt personale der stod klar til og hjælpe med de selv mindste ring der nu skulle være.

Morgenmaden var dejlig ikke et ord og sætte på der.

Grundet COVID-19 fik vi ikke smagt deres køkken på hotellet.
Noget vi havde glædet os til og troet at var med, men grundet deal.dk som skulle have skrevet at det var lukket var det ikke muligt.

Hotel personalet kunne selvfølgelig beklage at deal som de skulle, havde kontaktet os omkring det.

Dog var de klar til og takle dette problem helt uden vi kan klage over det, en service der er tip top og virkelig noget de kan prale af. Og noget der gør at vi godt kunne finde på at komme igen.

Dato for ophold: august 2020
Tak, trylle87
Anmeldt d. 3. august 2020

Vi oplevede et imødekommende personale og et dejligt værelse efterfulgt af en god morgenmad.
Bare i orden. Værelset var stort med gode senge. Eneste kritikpunkt var at der manglede en prop i badekarret.
Kan klart anbefales - også meget tæt på togstation.

Dato for ophold: august 2020
Tak, jessb522
Anmeldt d. 27. februar 2020

Generel fin service! venligt personale.
Opgradering til et Superior værelse hvad ikke penge værd.
Meget slidt gulvtæpper, møbler, og badeværelse uden shampooer. Kloaklugt pga. manglende påfyldning i vandlås. Larm fra ventilationsanlægget som kørte ujævnt.
Morgenmadens pølser og bacon var vist genmopvarmet for mange gange. syltede lød/agruk m.m. var misfarvet og samte af eddike. Osteskiver og pålæg bar præg af at have været fremme mere en en gang på serveringen.
Men super rent i resturanten, god atmosfære med musik og venligt hjælpsom personale.

Dato for ophold: februar 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, pmp931
Anmeldt d. 20. december 2019

Dårlig rengøring, flabet personale, oversvømmelse på badeværelset som ikke blev løst (der flød derfor kloakvand ud på gulvtæppet og der stank voldsomt), ingen ventilation på nogen af badeværelserne og dårlig lydisolering.

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger