Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (300)
Filtrer anmeldelser
300 resultater
Medlemsvurdering
84
93
62
36
25
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
84
93
62
36
25
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
27-32 af 300 anmeldelser
Anmeldt d. 25. november 2017

Havde glædet mig til et karbad og at ligge i en dejlig hotelseng efter en lang arbejdsdag og vågne veludhvilet dagen efter. Men badeværelserne var ret slidte og indbød ikke til velvær-karbad, så det droppede jeg igen. Sengen var ok, dynen ok, men hovedpuderne var helt forfærdelige og så lå der en meget snorkene mand på værelset ved siden af. Plejer ellers at elske en hotelovernatning, tid til sig selv (familiemor) og ren afslapning. Men ikke denne gang.
Og Nå ja buksepresseren virkede heller ikke.

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
1  Tak, carinah712
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Ronni G, Direktør hos Quality Hotel Høje Taastrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv og er glade for at modtage din feedback på, hvad vi kan gøre for at gøre det endnu mere sandsynligt, at du anbefaler os i fremtiden.

Quality Hotel Høje Taastrup er i fuld gang med en gennemgribende renovering af hele hotellet. I sommer 2015 blev hotellets konferenceområder total renoveret. I 1. kvartal 2016 åbnede vi vores helt nye restaurant og hotellets store lobby er blevet forvandlet til et atmosfærefyldt strøg med lobbybar og små hyggelige oaser. I foråret 2017 opgraderede og fuld renoverede vi 33 værelser, inkl. badeværelser –så nu er det muligt at bestille vores helt nye de-luxe værelser eller nye suiter. Senere i primo 2018 speeder vi yderligere processen op -og den 1. marts 2018 åbner vi yderligere 17 ny renoverede værelser.

Det er meget sjældet, at vi hører kommentare om at der lydt melelm værelserne, men vi kan ikke undsige os for gæster, der snorker meget eller højt.

Endnu engang tak for din feedback, vi lytter til vores gæster –og vi forsøger løbende at udvikle hotellet og vores services, så vi også i fremtiden, vil være et naturligt valg for området hotel og konferencegæster.

Mange hilsner
Ronni Guldbrandsen
Direltør
Quality Hotel Høje Taastrup

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. november 2017

Efter en lang dag med møder trængte jeg til at få en god nats søvn. Desværre opdagede jeg at radiatoren på mit værelse stod og larmede. Jeg forsøgte at slukke for den men den larmede stadig. Jeg kontaktede reception som sendte en person op. Han kunne dog ikke afhjælpe problemet hvilket betød en nat uden søvn. Næste dag da jeg tjekkede ud var der ingen bemærkninger omkring at radiatoren var i stykker og jeg måtte nævne det igen. Der var heller ikke nogen form for kompensation, selvom hotelværelset ikke levede op til standarden :(

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
1  Tak, Michael_Hjort
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Ronni G, Direktør hos Quality Hotel Høje Taastrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. december 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv og er glade for at modtage din feedback på, hvad vi kan gøre for at gøre det endnu mere sandsynligt, at du anbefaler os i fremtiden.

Jeg beklager at der var problem med støj fra radiatoren, som vi uden held forsøgte at afhjælpe under dit ophold. Du blev i stedet tilbudt et andet værelse, som du afslog.

Endnu engang tak for din feedback, vi lytter til vores gæster –og vi forsøger løbende at udvikle hotellet og vores services, så vi også i fremtiden, vil være et naturligt valg for området hotel og konferencegæster.

Mange hilsner
Ronni Guldbrandsen
Direltør
Quality Hotel Høje Taastrup

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 4. november 2017

Dejligt hotel med central beliggenhed i forh. til offentlig transport - bus og tog.
Overalt var der ryddeligt og rent.
Fik en klar fornemmelse af at her lagde man vægt på økologi. Dette kom rigtig til udtryk ved morgen buffeten som var bare super.

Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
1  Tak, Jejse
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 1. november 2017

Værelset var uopvarmet og i særdeleshed ikke på badeværelsegulvet - som i virkelig koldt!
Kun een lampe ud af tre var der lys i!
Al togtrafik ind og ud af København (øst/vest) passerer ca 15 m fra hotellet også om natten!!!

Værelsestip: Værelser på siden væk fra togskinnerne må være mere stille
Dato for ophold: november 2017
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Værelser
    • Service
1  Tak, AF_Rejse
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt d. 18. september 2017

Super beliggenhed, ikke langt fra noget, på trods af at det ligger tæt på toget, er der næsten ingen støj. Flot nyt interiør der gør man føler sig godt tilpas. Personalet er imødekommende og hjælpsomme og maden er super lækker.

Dato for ophold: september 2017
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med NordicChoiceHotels.com
1  Tak, Marianne P
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Ronni G, Direktør hos Quality Hotel Høje Taastrup, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. september 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Det glæder os, at du havde et godt ophold hos os -og vi ser frem til igen, at kunne byde velkommen på hotellet, næste gang du har behov for hotelophold eller konferencefaciliteter her i Høje Taastrup.Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv, og

Vi er meget glade for at modtage din konstruktive feedback.
Vi vil bruge dine kommentarer, som nyttige og motiverende input i hotellets fremadrettede og positive udvikling.

Mange hilsner
Ronni Guldbrandsen
Quality Hotel Høje Taastrup

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser