“Overnatning 2 dage ”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Taastrup
Anmeldt 10. december 2017 fra mobile enheder

Slidt hotel, nyrenoverede værelser dårligt indrettede, mangler stole, mørke og triste.
Morgenmaden fin, men aftensmaden ikke en oplevelse . Flink og imødekommende personale, men mangler en der tager ansvar for eksempelvis oprydning i gårdhave

Overnattede: December 2017, rejste som par
Tak, Ruth L
Ronni G, Direktør hos Quality Hotel Høje Taastrup, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. december 2017

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Vi arbejder hele tiden på at forbedre os selv og er glade for at modtage din feedback på, hvad vi kan gøre for at gøre det endnu mere sandsynligt, at du anbefaler os i fremtiden.

Quality Hotel Høje Taastrup er i fuld gang med en gennemgribende renovering af hele hotellet. I sommer 2015 blev hotellets konferenceområder total renoveret. I 1. kvartal 2016 åbnede vi vores helt nye restaurant og hotellets store lobby er blevet forvandlet til et atmosfærefyldt strøg med lobbybar og små hyggelige oaser. I foråret 2017 opgraderede og fuld renoverede vi 33 værelser, inkl. badeværelser –så nu er det muligt at bestille vores helt nye de-luxe værelser eller nye suiter. Senere i primo 2018 speeder vi yderligere processen op -og den 1. marts 2018 åbner vi yderligere 17 ny renoverede værelser.

Langt de fleste af vores gæster synes godt om hotellets nyrenoverede værelser, som har væsentlig mere komfort end på andre hoteller i samme kategori. Hotelelts værelser min. 25 kvm. Lysstyrken på værelserne kan skrues op og ned.

Endnu engang tak for din feedback, vi lytter til vores gæster –og vi forsøger løbende at udvikle hotellet og vores services, så vi også i fremtiden, vil være et naturligt valg for området hotel og konferencegæster.

Anmeldt 25. november 2017

Havde glædet mig til et karbad og at ligge i en dejlig hotelseng efter en lang arbejdsdag og vågne veludhvilet dagen efter. Men badeværelserne var ret slidte og indbød ikke til velvær-karbad, så det droppede jeg igen. Sengen var ok, dynen ok, men hovedpuderne var helt forfærdelige og så lå der en meget snorkene mand på værelset ved siden af. Plejer ellers at elske en hotelovernatning, tid til sig selv (familiemor) og ren afslapning. Men ikke denne gang.
Og Nå ja buksepresseren virkede heller ikke.

1  Tak, carinah712

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Det er meget sjældet, at vi hører kommentare om at der lydt melelm værelserne, men vi kan ikke undsige os for gæster, der snorker meget eller højt.

Mange hilsner
Ronni Guldbrandsen
Direltør

Anmeldt 23. november 2017

Efter en lang dag med møder trængte jeg til at få en god nats søvn. Desværre opdagede jeg at radiatoren på mit værelse stod og larmede. Jeg forsøgte at slukke for den men den larmede stadig. Jeg kontaktede reception som sendte en person op. Han kunne dog ikke afhjælpe problemet hvilket betød en nat uden søvn. Næste dag da jeg tjekkede ud var der ingen bemærkninger omkring at radiatoren var i stykker og jeg måtte nævne det igen. Der var heller ikke nogen form for kompensation, selvom hotelværelset ikke levede op til standarden :(

1  Tak, Michael_Hjort

Tusinde tak for din tilbagemelding !

Jeg beklager at der var problem med støj fra radiatoren, som vi uden held forsøgte at afhjælpe under dit ophold. Du blev i stedet tilbudt et andet værelse, som du afslog.

Mange hilsner
Ronni Guldbrandsen
Direltør

Anmeldt 4. november 2017

Dejligt hotel med central beliggenhed i forh. til offentlig transport - bus og tog.
Overalt var der ryddeligt og rent.
Fik en klar fornemmelse af at her lagde man vægt på økologi. Dette kom rigtig til udtryk ved morgen buffeten som var bare super.

• Overnattede: November 2017, rejste med familie
Tak, Jejse
Anmeldt 1. november 2017

Værelset var uopvarmet og i særdeleshed ikke på badeværelsegulvet - som i virkelig koldt!
Kun een lampe ud af tre var der lys i!
Al togtrafik ind og ud af København (øst/vest) passerer ca 15 m fra hotellet også om natten!!!

Værelsestip: Værelser på siden væk fra togskinnerne må være mere stille
Vis flere værelsestip
Tak, AF_Rejse
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Taastrup
1,9 km væk
Glostrup Park Hotel
Nr. 1 af 1 i Glostrup
355 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Quality Hotel Høje Taastrup? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Quality Hotel Høje Taastrup

Adresse: Carl Gustavs Gade 1, Taastrup 2630, Danmark (Tidligere First Hotel Høje Taastrup)
Telefonnummer:
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > Region Hovedstaden > Høje-Taastrup > Taastrup
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 2 hoteller i Taastrup
Prisområde: 806 kr.-1.599 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Quality Hotel Høje Taastrup 3*
Antal værelser: 154
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Nordic Choice Hotels, Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Quality Hotel Høje Taastrup. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
1st Hotel Hoje Taastrup
Quality Inn Taastrup

Er dette din TripAdvisor-registrering?