Mikael Schenk
Rønne, Danmark

Fint lille hotel, men matcher ikke helt pris.

Anmeldelse af Taastrup Park Hotel
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 23. okt. 2022fra mobile enheder
Hyggeligt lille hotel, men ift pris levede den desværre ikke helt op til forventningerne. Skimmel på badeværelse og dårlig udluftning. Simple værelser uden de store faciliteter (ift pris) og en ikke særlig imødekommende eller venlig modtagelse ved ankomst. Dog en super lækker morgenmadsbuffet (manglede blot pandekager) og meget venligt personale her.

Pris ift beliggenhed og faciliteter hang for os ikke helt sammen, men buffeten reddede opholdet.
Dato for ophold: oktober 2022
Værelsestip: Overvej beliggenhed og faciliteter. Men super lækker morgenmadsbuffet…
Problemer med denne anmeldelse?
    993 kr.
15.9 km fra Taastrup Park Hotel
Restaurant
Vis flere hoteller i Taastrup
Anmeldt d. 4. august 2022

Fantastisk hotel med sæde receptionister og lækker morgenmad til en rimelig pris. Der er også mulighed for at benytte glæstekøkken hvor der er køleskab og fryser. Jeg havde enkeltværelse med tagvindue hvilket var rigtig dejligt for så kunne jeg lade vinduet stå åbent lige meget om jeg var der eller ej og udsigten fejlede bestemt intet jeg kunne stå og kigge ud på den fineste sø.
Morgenmaden var der lidt af hvert både engelsk og rugbrød og knækbrød og rundstykker og franskbrød og pålæg og marmelade og grønt og frugt og blødkogte æg som faktisk var blødkogte der var også youhurt og havregryn, cornflakes m.v. der var 4 slags juice/saft at vælge mellem eneste jeg savnede var et laktosefrit alternativ det kunne de ikke tilbyde desværre.
Hvis man ankom uden for receptionens åbningstid ville ens nøglekort ligge til en i en kuvert på disken og man fik en kode til bagdøren tilsendt så man selv kunne låse sig ind.
Da jeg havde boet på et andet hotel i samme kæde tidligere havde jeg optjener benefits point som jeg kunne betale noget af mit ophold med så sparede godt 200 kr på denne måde.

Dato for ophold: august 2022
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Charlotte P
Anmeldt d. 19. juni 2022

Vi er kommet hos Tåstrup park hotel igennem lang tid og har altid fået den bedste behandling. Gode priser, venligt personale og rent værelse. Ligger perfek i forhold til offentlig transport. Vi anbefaler.

Dato for ophold: juni 2022
Tak, annesofieg838
Taastrup Park Hotel, Direktør hos Taastrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juli 2022

Hej
Tak for din fine anmeldelse, den betyder meget for os.
Vi bestræber os altid på at leve op til vores gæsters forventninger og med din feedback kan vi gøre det endnu bedre.
På gensyn.
Mvh. Receptionen

Anmeldt d. 2. oktober 2021

Jeg havde en enkelt overnatning på Taastrup Parkhotel. Alt var i fineste orden, lige fra jeg tjekkede ind til jeg tjekkede ud. Dejlig morgenmad, god seng og et godt badeværelse. God arbejdsplads, masser af stikdåser. Kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: september 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kirsch0708
Heidi Vestergaard, General Manager hos Taastrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. december 2021

Hej

Tak for din fine besvarelse. Det glæder os at du har haft et dejligt ophold.

Vi arbejder konstant på at udvikle vores service, så den lever op til vores gæsters forventning.
Med den feedback vi nu har fået fra dig, har vi mulighed for at gøre det bedre.

På gensyn.

Mvh. Astrid Ravnsted

Anmeldt d. 1. juni 2020 fra mobile enheder

Hotel var OK, værelse så lidt slidt ud. Badeværelse fungerede. Morgenmads tallerken servering fungerede meget fint - corona restriktionerne blev taget seriøse.
Der er ikke behov for de sidste anslag men et minimumskrav så derfor useriøs afslutning

Dato for ophold: maj 2020
Tak, UlBJa
Heidi Vestergaard, General Manager hos Taastrup Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juni 2020

Kære UIBJa,

Tak for din besvarelse og dejlige kommentar.
Dejligt, at I har nydt jeres ophold på hotellet, det glæder os.
Rigtig god dag :)

De bedste hilsner

Heidi Vestergaard

Anmeldt d. 31. maj 2020

Vi er som altid glade for at komme på Tåstrup park hotel
Et altid smilende, hjælpsom, servicemindet, personale😊
Alt praktisk sendt på sms
Før vi ankommer, det er 3 gang vi er der og det bliver ikke den sidste gang😊

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Blobbersmormor

Kære Blobbersmormor,

Tak for din besvarelse og dejlige kommentar.
Dejligt, at I har nydt jeres ophold på hotellet, det glæder os.
Rigtig god dag :)

De bedste hilsner