“hurtig aftensmad”

Sunset Boulevard
nr. 90 af 123 Restauranter i Slagelse
Køkkener: Fastfood
Anmeldt 18. april 2019

En aften fandt vi på at prøve hvad de kunne tilbyde af sunde menuer. Vi valgte deres Sunset boulevard sandwich. Den var rigtig god.

Dato for besøg: april 2019
Tak, Torben P

Anmeldt 27. oktober 2018

Efter at pigerne havde shoppet havde jeg valgt et et centralt sted i Slagelse for at få en mindre lunch. Vi valgte burgere som var tilberedt af friske råvarer.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, Torben P
Anmeldt 3. april 2018 fra mobile enheder

Maden er jo udemærket men lidt i den høje ende af prisskalaen for junkfood.
Syntes det er synd at salget er sandwich er begrænset og bygselv sandwich som der var i starten, er væk.
Savner man kan komme og få lavet en lækker sandwich som i starten og ikke alle de burgere og chili cheese tops

Dato for besøg: april 2018
Tak, cwclausen
Anmeldt 26. maj 2016

Generelt pæn kvalitetsniveau, hurtig betjening og god mad. Det er godt hvis man lige skal have en sandwich med hjem eller har lyst til noget hurtigt og sundt.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, jacobn762
Anmeldt 14. oktober 2015 fra mobile enheder

Fik et hurtigt måltid på vej hjem efter en lang dag. En kyllingeburger og en mexikansk hamburger. Begge på en lækker bolle med god smag, brødet næsten bedre end fyldet og de tilhørende chips. Dog et godt og velsmagende alternativ til Burger King og Mc Donald som begge ligger lige ved siden af.

A grwat well tasting alternative to regular fast food/a burger meal.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Mettenel

Rejsende, der kiggede på Sunset Boulevard, kiggede også på

Stillinge Strand, Slagelse

Har du været i Sunset Boulevard? Fortæl om dine oplevelser!