“Ikke ok”

Skipperkroen
nr. 83 af 108 Restauranter i Slagelse
Køkkener: Dansk
Anmeldt 26. september 2020

Havde bestilt bord hos jer pga ål . Det var ikke en god oplevelse !
Ålene var smattet og fede . De skulle være gået til rygeål .
Vi var 55 personer i lokalet + personale + 15 personer til take away.
Det er ikke godt nok

Tak, Ttt44433

Anmeldt 23. september 2020

Ringede 6 gange til dem for at bestille bord - skrev derefter en mail til dem hvilken de ikke gad svare på - så deres rigtigt gode tilbud er ikke til noget. vi havde været 5 der ville have taget dertil. Skal sige jeg ved hvert opkald gav dem fra 25 minutter til 45 minutter til at tage telefonen, hvor det eneste man hørte var den sædvanlige ventetone... Virkelig ringe service men sådan går det når man har for mange penge og ikke vil tjene flere...
endte selvklart med at vi valgte et andet sted...
Iøvrigt sjovt at man laver en ellers glimrende hjemmeside men hvor man tvinges til at RINGE for at bestille bord, der skal SÅ lidt ændringer til at man ville kunne gøre det på deres hjemmeside... ALLE andre kan finde ud af dette bedste eksempel er Flammens reservationssystem der fungerer super optimalt.

Tak, SbcSlagelseDK
Anmeldt 15. september 2020 fra mobile enheder

Valgte luksus stjerneskud til kr. 158,-. Flot pyntet, stor portion og god bund på brød. De panerede fiskefileter var knas tørre, stegt i friture og taget op fra dybfrost. Fiskefileten (fersk) skal dampes. Den er taget ud af et køleskab og varmet. Den var hård, tør og helt kold inden i. Jeg havde klart forventet mere af et luksus stjerneskud til denne pris og havde ikke forestillet mig, at varerne var fra frost og produceret på halvfabrikata. Det er synd for Skipperkroen der historisk set var kendt for et godt spisested. Betjeningen var hurtig men ikke særlig serviceminded. Det er et sted jeg ikke kommer tilbage til og som jeg ikke kan anbefale.

1  Tak, michaeljX2919UR
Anmeldt 22. august 2020

Gedigen kromad, meget store portioner!
4 voksne og 2 halvstore børn. Pigerne delte en portion “sliders” og de 4 voksne ligeså.:de smagte fint-men forret havde slet ikke været nødvendigt, da hovedretter var store!
3 voksne fik stegt rødspætte- sjældent har jeg set så stor rødspætte! Nye kartofler og lækker sauce. Rigeligt med rejer, der dog var købe/fra Frost.
Kæmpe wienersnitzel med den garniture, der skal være. Skysovs og Brasekartofler.
4 forskellige alkoholfri øl på kortet.
Eneste anke var, at der gik længe fra forret til hovedret

Tak, HelleHarkjaer
Anmeldt 28. juli 2020

Frityrer stegt flæsk der smagte af samtlige måltider der var lavet i den samme frityrer gryde...en madamme i køkkenet der var lige så flabet som knægten vi beklagede os til.
Aldrig har jeg fået så ringe en betjening eller mad.. OG DET ER KUN STEGT FLÆSK. DÅRLIG MAD OG BEHANDLING.!!!!

1  Tak, jacobkF1130RM

Rejsende, der kiggede på Skipperkroen, kiggede også på

Stillinge Strand, Slagelse
Gørlev, Kalundborg Municipality

Har du været i Skipperkroen? Fortæl om dine oplevelser!