“Brunch”
Anmeldelse af Rib House

Rib House
nr. 87 af 110 Restauranter i Slagelse

Super lækker brunch. Og billigt med 159kr for det hele. Altså inklusiv kaffe, the, smoothie, juice og vand.
Der var en del forskelligt at vælge imellem, det varme mad var varmt, det kolde koldt og frugten frisk.
Vi blev taget godt imod, der var sprit klar alle steder og der kom tjenere rundt konstant til at fjerne service og klar til at hjælpe.
Vi sad i nærheden af vinduerne, og der var dejlig roligt. Selvom der var folk ved de fleste borde.
De spillede musik, men det var ikke højt som det kan være mange steder.
Alt i alt var vi rigtig godt tilfreds.

Tak, Ellen C
Anmeldt 30. juni 2020

Tirsdag aften- men lønningsdag, så ret fyldt.
Vi har dog bestilt bord online, så får hurtigt anvist et bord. Også relativ hurtig betjening af venligt personale- dog fire forskellige i løbet af aftenen.
Det mest positive jeg vil nævne er et flot og smagfuldt, hyggeligt indrettet lokale.
Første indtryk er, at det er dyrt (desværre ikke tjekket hjemmefra)- forretter fra 69 kr, drikkevarer dyre, de fleste hovedretter 149-200 med ekstra 49 kr for salatbar..
Vælger en rejecocktail til 69 og en vegetarburger; jeg er ikke vegetar, men denne siger ofte noget om køkkenets evner og kreativitet. På kortet er ikke specificeret, hvad den indeholder.
Da jeg ikke er særlig sulten vælger jeg ikke at krydse af på den medfølgende valgfri kartoffel og sauce.
Mine to følgesvende deler en snack-kurv og får hver en bøf m hhv kartofler og pommes frites.
Ingen af os vælger salatbar.
Rejecocktailen er klassisk med mange rejer på bund af iceberg. Pænt pyntet med “caviar” i både rød og sort udgave samt en pæn Skive citron. Thousind Island dressing i skål ved siden af. Ingen asparges, dog. Lunt, groft flutes m smør til.
Smager ok, men ikke noget særligt- dog ret stor ( for stor) m mange rejer.

Vegetarburgeren er ultra-kedelig! En bøf af formentlig noget plantebaseret vegetar-“kød”, i hvertfald en lille, ret flad, meget mørkstegt bøf. Bolle og ketchup plus noget hvid dressing og et salatblad.. på tallerknen ligger også to skiver fuldstændigt smagløs, køleskabskold tomat og agurk, samt tre-fire cornichoner - OG to skiver bacon!!
Jeg spørger en af de mange unge mennesker, der betjener os (ikke ham der kom med maden) om det er bacon? Øh, ja. Til en vegetarburger? Øh, det vil hun meddele køkkenet..
Bøfferne er vist ok, men bearnaisen tynd og absolut ikke hjemmepisket, og pommesfrites er de billigste, tynde fra frost.
Kartoflerne dog vurderet som nye (måske danske?).
En ikke rigtig bagt tomat, men dog varmet udenpå, er tilføjet den ene bøf-servering. Intet andet garniture ( formentlig for at få folk til at betale 49 for salatbar).
Tre sodavand og to specialøl.
Samlet pris 3 personer: knapt 1000 kr..

Dato for besøg: juni 2020
Tak, HelleHarkjaer
Anmeldt 4. juni 2020 fra mobile enheder

Meget dårlig service. Der er ikke nogle som tager imod os, så vi må selv henvende os til nogle tjenerer, som egentligt er optaget.
Spørger hvad deres classic burger indeholder, her oplyser tjeneren ikke at der er ost i burgeren. Hvilket jeg ikke kan lide.
Efter vi er færdige med hovedretten. Spørger vi efter dessertkortet. Tjeneren giver os hurtigt kortet og siger hun vil komme tilbage omlidt. Vi venter Ca. 10 min. Og hun kommer ikke, så vi spørger en anden, som har tid til os. Da vi har spist desserten, kommer den første tjener tilbage og tilbyder os kaffe... Hun har glemt alt om vores dessertbestilling og da vi allerede har betalt takker vi nej.
Så samlet set en møg dårlig ustruktureret service.

Maden er der ikke meget bedre at sige om. Burgeren (149kr.) er kedelig og halvkold. Der er ikke rigtig smag i kødet, så må tilføje en masse salt og peber. Bestille Bådkartofler, som nok er de værste jeg nogensinde har fået. De havde været i den gyldne brønd, men var overhovedet ikke sprøde eller varme.
Det bedste var All-You-Can-Eat (49kr.) softice med valgfri topping, men har er der selvfølgelig heller ikke noget som restauranten skal tilberede og man laver den selv, så begrænset hvad der kan gå galt.

Min samlede vurdering er at stedet er alt for dyrt ifht. Hvor kedelig mad man får serveret og hvor dårlig servicen er.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Heidi J

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Stillinge Strand, Slagelse

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!