FrankieAdk
København, Danmark

Udmærket for en enkelt overnatning.

Anmeldelse af OnlySleep Oksebrovej
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. jul. 2021fra mobile enheder
Velfungerende med digital indtjek og ok indretning og udsigt til golfbanen. Dog meget varmt om natten. Der er ingen A/C og det anbefales at skrotte det ubehagelige sengetøj af uåndbart polyester.
Kan anbefales for en enkelt overnatning en route.
Dato for ophold: juni 2021
Problemer med denne anmeldelse?
Forudbetaling er ikke nødvendig
  • Trip.com
    1.241 kr.
5.1 km fra OnlySleep Oksebrovej
Gratis parkering
genieten van een kopje koffie
  • Booking.com
  • Booking.com
0.0 km fra OnlySleep Oksebrovej
Vis flere hoteller i Slagelse
Anmeldt d. 13. juli 2021

Vi brugte Vilcon til en enkelt overnatning - som mellemstation. Alt fungerede perfekt - i særdeleshed skal nævnes søde, nærværende og oprigtigt interesserede personaler. Gode værelser og gode senge. Til børn var der ligeledes rigtige senge og ikke sovesofaer

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 427kaspere
Anmeldt d. 4. juli 2021 fra mobile enheder

Selve værelset, senge osv var helt fint. Stille og roligt uden larm inde / udefra.
Men morgenmaden…
Der var en enkelt person på arbejde, som både skulle tjekke folk ud og fylde op i morgenmads-buffet. Der var derfor rigtig meget ventetid på begge dele.
Morgenmaden i sig selv var temmelig mangelfuld - skallede ovnrundstykker, tørt rugbrød, cornflakes og havregryn og lidt slattent ost og spegepølse sammen med de små pakker marmelade og nutella.
Der kom en lille kurv med 6 rundstykker ind, som hurtigt blev væk, og så måtte vi bede om opfyldning og vente yderligere 10-15 minutter på næste opfyldning.
Derudover var der en stor gruppe, der hverken brugte handsker eller sprit, der stod puttet lidt på buffetbordet, hvilket ikke lige var så fedt i coronatid.
Vender ikke tilbage!

Værelsestip: Hvis du vil bo her, så vælg morgenmaden fra og find et rart sted i Slagelse i stedet for.
1  Tak, superkrage
Anmeldt d. 2. juli 2021

Har lige afsluttet et 2 måneders ophold. Det er et super sted med fred og ro, og mulighed for en tur på golfbanen efter arbejde. Der er rent og en hyggelig atmosfære. Corona gør at morgenmaden serveres som buffet, men indtages på værelset. Restauranten er lukket (Corona), men golfklubbens restaurant er åben (under 100 meter). Super fine parkeringsforhold. Sød og smilende betjening.

Værelsestip: 1. sal mod nord.
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, christiancG1583ZL
Anmeldt d. 18. juni 2021

Elendig service. Booker og forudbetaler i god tid. 1 uge før ophold annulleres min booking pga overbooking. Virkelig amatøragtigt. Skulle bruge ophold i forbindelse med job, der blev alt så bare meget mere besværligt. Kan bestemt ikke anbefales. Undertal,kritik

Værelsestip: Vælg et andet hotel!
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, V6527QJheidin
Anmeldt d. 22. maj 2021 fra mobile enheder

Nemt tjekin, man får en kode til fordøren og værelsesdøren, smadder nemt, og fine værelser.. Dog mangler der noget at hænge håndklæderne op på i badet og der er en underlig lyd om morgenen hvis man har åbent vindue

Dato for ophold: maj 2021
1  Tak, ITJylland