“Uprofessionel manager som skabte sig foran ansat og gæster”
Anmeldelse af Alt in Sushi

Alt in Sushi
nr. 35 af 112 Restauranter i Slagelse
Anmeldt 8. august 2021

Maden var nogenlunde, men ikke 4,6 stjerner værd! Det som ødelagde oplevelsen var manageren af restauranten. Da vi skulle betale havde en af de søde tjenere problemer med IT systemet, det var ikke besvær for os, men da manageren kom hen for at “hjælpe” skældte manageren tjeneren ud så sidstenævnte stod og var tydeligt berørt af situationen.
Det var total unødvendigt og uprofessionelt. Betjenening var helt okay og den slags sker! Jeg har ondt af dem som skal arbejde under sådan en form for ledelse hvilket også betyder at vi på ingen måde kommer igen. Medarbejdere skal behandles ordentligt - uden dem var der ikke mange restauranter!

Tak, LiseR26

Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Dårlig sushi og starters. Alt virker til at være lavet fra frost. Utrolig lang ventetid fra sushi er bestilt (over 1 time). Ikke et sted vi vil besøge igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, PelleM19
Anmeldt 23. maj 2021 fra mobile enheder

Så kunne vi komme ud at spise igen, bestilte bord til kl. 20, og fik at vide de lukker kl. 22. Vi kom og fik menukort og gik i gang med at bestille lidt af gangen, kl. 20.50 kommer ejeren og fortæller at vi ikke kan bestille mere fordi køkkenet lukker nu, vi er noget uforstående overfor dette, da vi havde fået at vide de lukker kl. 22. Ikke en eneste gang får vi at vide af tjeneren der har været hos os flere gange, at køkkenet lukker kl 21. Der var ikke noget at gøre, ejeren sagde blot, hun var ked af at vi ikke vidste det, og vi kunne ikke få mere mad, så der blev betalt fuld pris for et halvt måltid. Ikke mange roser fra mig for service.

Sur smiley fra mig ☹️☹️☹️

1  Tak, FinnH109
Anmeldt 23. maj 2021

Vi ringede søndag for at spørge ind til dagens åbningstid. Fik besked om, at der idag var åbent til klokken 22, pga pinsen. Vi reserverede derfor bord til klokken 19.45, da dette jo gav rigeligt tid at spise i.
Vi ankom og fik bestilt noget mad. Da vi skulle til at bestille vores tredie omgang klokken 20.50 fik vi besked om, at nu var køkkenet lukket. Vi protesterede, da vi jo havde fået besked om at de idag først lukkede klokken 22., men lige lidt hjalp det - selvom klokken ikke engang var 21, så var der nu lukket. Det havde klædt dem at tage imod en sidste bestilling eftersom man ikke havde givet os besked om, at køkkenet lukkede. Bordet ved siden af havde fået beskeden, og man beklagede at have mis-informeret os, men vi måtte skam stadig betale fuld pris, selvom vi ikke fik muligheden for at spise os mætte. Vi fik 2 ekstra stempler på kortet, men det var nu ikke den store kompensation. Vi er kommet ofte på Alt in sushi og det ærgrer mig enormt, da vi ellers altid har været glade for stedet. Virkelig skuffende oplevelse.

Tak, Søs B
Anmeldt 19. maj 2021

Vi er nogle venner inde og spise, sushien var rigtig og gennerelt maden var rigtig lækker. Det eneste vi er ærgerlige over er vente tiden. Vi ventede i 1 time på maden

Tak, Ming N

Rejsende, der kiggede på Alt in Sushi, kiggede også på

Stillinge Strand, Slagelse

Har du været i Alt in Sushi? Fortæl om dine oplevelser!