Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 2. august 2021

Sluttede "kunstdage i Pinsen" af med "dining week" på stedet. Fik en lækker 3-rettes
menu med gode vine. Servicen er god med kompetent personale. En rigtig god oplevelse. Det eneste minus er den kedelige udsigt, fra restauranten lige ud på p-pladsen. Når man er på landet, vil man da gerne kunne skue lidt videre!

Dato for ophold: maj 2021
Tak, Hans L
Anmeldt d. 1. juni 2021 fra mobile enheder

Efter at arrangementet var blevet flyttet flere gange på grund af Corona situationen blev det endelig tid til at komme ud og nyde lækker mad som altid. Og også stor tak for velvilje med at ændre vores bookning.
Indtil videre har det kun været gode oplevelser og lækker mad og søde personale vi har mødt her.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, robertpT7695AI
Anmeldt d. 13. november 2020

2 døgns forkælelse med hyggelige omgivelser, lækker mad og virkelig god betjening.
Alt forløb som aftalt, og vi blev gentagne gange overrasket af lige det ekstra, der gjorde opholdet til noget særligt.
De nye hytter var lækre og mødelokale, opholdsrum og restaurant hyggelige og imødekommende.
Jeg kan kun anbefale Vilcon!

Dato for ophold: november 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, 517lailaj
Anmeldt d. 14. september 2020

Lørdag d. 12/9-2020 holdte vi bryllup hos Vilcon. Et fuldstændigt fantastisk sted.
Kommunikation var i særklasse fra dag 1. Super sødt, hjælpsomt og imødekommende personale. En enorm fleksibilitet og hvor der løbes ekstra langt for deres gæster. Et sted hvor de kan få alt til at lade sig gøre. Fuld transparenthed i priser og aftaler. Fantastisk mad med lokale økologiske råvare. Gode vine (i alle prisklasser), stort sortiment af special øl fra lokalt bryggeri, ydermere den spiritus de benytter i deres drinks er af høj kvalitet.

Vi holdte fest for ca 75 personer i den store sal, og havde en fantastisk hyggelig middag og fremragende fest. Der er en rigtig god akustik (man kan snakke på tværs af sit bord uden at råbe) og Vilcon ved hvordan det skal indrettes for at det bliver hyggeligt, samtidig med at være et sted hvor man kan feste.

Pæne værelser og dejlige suiter. Rengøringen er i top. Værelserne ligger tæt på den store sal, men trods dette kan man ikke høre festen på værelserne.

Vilcon Hotel & Konferencegaard er et sted der er svært at vise på billeder. Det skal opleves!

Vi vil give Vilcon Hotel & Konferrencegaard et kæmpe tak for at gøre vores dag til noget helt specielt og give dem vores varmeste anbefalinger.

Værelsestip: Fantastisk bryllupslokation med mulighed for overnatning
Dato for ophold: september 2020
Tak, 435henrikj
Connie Christensen, Markedsføring hos Vilcon Hotel & Konferencegaard, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. september 2020

Kære Henrik.
Tak for de pæne ord og det var en stor fornøjelse at være med til at planlægge og afholde jeres store dag.

Anmeldt d. 18. august 2020

Vi har 15.8.2020 holdt den mest fantastiske bryllups fest på Vilcon❤️
I planlægningen blev vi mødt af Thue med smil, imødekommenhed, alle ideer og ønsker blev hørt!
Tydelig kommunikation og forventnings afstemning med Thue og trods vi var nød til at rykke datoen for brylluppet pga Corona så var der altid en løsning at spore
Selve festen- hvor skal vi begynde....
Der var dækket op og pyntet og vi havde følelsen af der var bare klar til at vi skulle have en god fest! Trods skred i tidsplanen på dagen så blev vi beroliget med at der var styr på det hele og alt endte med at gå op i en højere enhed
Mad og vin - hvad skal vi sige - det var bare lækkert
Særligt tak til vores altid glade og skønne tjenere Nete, Charlotte og Kim som indgik i festen ved altid at være med på et grin og alle gæster blev behandlet som var vi konger og dronninger❤️ I tre var helt unikke❤️
Vi vil aldrig glemme vores bryllups fest på Vilcon og vi vil til hver en tid anbefale alle at holde fester der!
Tak for jer!
Kærligst Lasse og Maja Wly Lorenzen

Dato for ophold: august 2020
Tak, Compass796071

Kære Maja og Lasse,

Tusind tak for de pæne ord som straks er givet videre til personalet, som har været med til at gøre det muligt.