“Ærgerlig oplevelse i sommerlandet”
Anmeldelse af Trattoria da Vincenzo

Trattoria da Vincenzo
nr. 98 af 115 Restauranter i Slagelse
Prisklasse: 19 US$ - 38 US$
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 18. juni 2022 fra mobile enheder

Uanstændig lang ventetid og endelig ankom maden . Lunken pizza med meget sparsom topping. Elendigt … og da jeg gav min feedback blev jeg mødt med både modkritik og forsvar. Kan ikke på nogen måde anbefale stedet

Tak, lises931

Anmeldt 15. juni 2022 fra mobile enheder

Et besøg værd, kommer igen en anden dag. Sød personale, gode kolde fadøl og lækre pizzaer. Ægte italiensk.

Tak, Casper R
Anmeldt 13. juni 2022 fra mobile enheder

Bestillingen måtte byttes da der ikke var kommet pepperoni på
Stor pizza meget lidt fyld
For dyrt i forhold til det leverede

Ejer var uforstående overfor kritikken og udtalte at jeg måtte købe min pizza et andet sted hvis jeg ønsket mere fyld

1  Tak, jannieh526
Anmeldt 11. juni 2022

Vi er en familie på 3, maden var skuffende (især nummer 39, de siger den har oksekød, men det er meget små stykker dækket af olie)
Det kostede også meget for hvad man fik, og deres pizzaer var for tynde. Følte også der manglede lidt ost.

Tak, 22Jaslo
Anmeldt 10. juni 2022

Efter den vanskelige periode med en anden køkkenchef er Vincenzo nu heldigvis tilbage i køkkenet - og hvilket løft :o)

Vi besøgte restauranten for første gang efter køkkenchefskiftet, og det var en MEGET POSITIV oplevelse - vi glæder os allerede til vores næste besøg

Tak, 862jytteb

Rejsende, der kiggede på Trattoria da Vincenzo, kiggede også på

Stillinge Strand, Slagelse
Slagelse, Vestsjælland

Har du været i Trattoria da Vincenzo? Fortæl om dine oplevelser!