“Tørre pizzaer der ikke kan skæres ud”
Anmeldelse af Trattoria da Vincenzo

Trattoria da Vincenzo
nr. 95 af 114 Restauranter i Slagelse
Prisklasse: 19 US$ - 38 US$
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer

Vi havde hørt at den gamle ejer er kommet igen og det er jo dejligt når den tidligere ejer hverken kunne lave mad eller opføre sig ordentligt. Nu hedder stedet Restaurante Casa Nostra. Da vi kom (4 Pers) var det tydeligt der var sket ændringer til det bedre. Virkelig søde personaler som talte blandet engelsk/dansk. Levende lys og roser på bordene, pænt og rent. Fin servering og de 4 pizzaer kom efter en halv time.
Men INGEN af pizzaerne var til at skære i. De var tørre og der var nærmest ingen ost på. De smagte heller ikke af særligt meget. Vi endte alle med at skære vores pizza i 4 store stykker og så spise med fingrene. Skorperne kunne ikke spises så de lå tilbage. Vi kunne have klaget og så måske ventet yderligere en halv time, men vi var mega sultne.
Håber de får styr på det og så prøver vi noget andet næste gang.

Dato for besøg: juni 2022
1  Tak, Tine Linde R

Anmeldt 27. maj 2022

Mega kedelig mad. De reklamere med at de ikke går på kompromis med råvarerne….det passer ikke… Bestilte to - forskellige - pastaretter og et hvidløgsbrød. Tjeneren som serverede kunne hverken dansk eller engelsk og anede ikke hvad hun serverede…måtte ha fat i “kokke “ som var ret nedladende i hans tale…(vi kunne ikke se hvad der var hvad, da retterne var fuldkommen ens…)…
Total kedelig pose-pasta af billigste kvalitet, kød var som strimlet pålæg..Hvidløgsbrød var et tørt brød - sort i kanterne - en klat ost på midten og hakkede tomater….
Sodavand blev hældt fra 1,5 liters flasker og derved ikke optimal brus…
Vi kommer der ALDRIG igen….
- gid vi havde læst anmeldelser før vi kom .

Dato for besøg: maj 2022
Tak, dortelundr
Anmeldt 6. februar 2022

Spiser aldrig der igen. Maden var ikke bagt færdig, personalet aner ikke noget om deres menukort og har en utrolig grov tone overfor gæster(også andre end mig).

Dato for besøg: november 2021
Tak, perbruunj
Anmeldt 29. juli 2021

Jeg bestilte mad til 9 personer (take-away), herunder 5 børn til afhentning kl. 18.00. Da jeg og min søn kommer for at hente maden 18.10 skal de først til at i gang med at lave pizzaerne, og vi bliver bedt om at vente 12 minutter. Efter 18-20 minutter er maden færdig, men da jeg tæller pizzaerne mangler der en. Så vi venter 15 min mere. Vi forlader restauranten ca. 45 min efter vi burde have haft maden. Én stjerne fratrækkes for uacceptabel ventetid.

Værtinden var sur og ubehøvlet fra vi ankom til vi forlod stedet. Og ikke kun over for os. Da jeg pænt spurgte efter en kvittering, mens vi ventede på maden, hidsede hun sig op og mente at min MobilePay-kvittering samt priserne i menukortet var tilstrækkeligt til mig. Hun havde da bestemt ikke tid til at lave en kvittering. Det var åbenbart ikke muligt at lave en helt almindelig kassebon - ligesom man heller ikke kan betale med kreditkort (mit gæt er at de har sparet udgifterne væk). Jeg droppede tanken om en kvittering. Én stjerne fratrækkes for ualmindelig dårlig service, ja service var ganske enkelt fraværende.

Pizzaerne var dyre (alle ml. 85 og 99 kr), og de var små. Og de var også halvkedelige. Jeg betaler gerne prisen, hvis kvaliteten og smagen følger med. Men det var absolut ikke tilfældet. Dej og fyld var kedeligt, og der manglede oregano på én, alt for lidt gorgonzola på en anden, osv. Børnepizzaen var mindre end de små frysepizzaer og kostede 65 kr. Én stjerne fratrækkes for madens manglende kvalitet samt manglende sammenhæng mellem pris og kvalitet.

Den fjerde stjerne fratrækkes for den samlede oplevelse, som var så ringe, at vi ikke vender tilbage til dette sted. De bryster sig at at være italienske, og restaurantens navn er ganske rigtigt italiensk, ligesom pizzabageren/indehaveren(?) også er. Men maden og servicen kan man på ingen måde forbinde med Italien. Det eneste der havde med Italien at gøre var det interne sprog værtsparet imellem samt værtindens temperament, som gik ud over gæsterne.

Det bliver et nej-tak herfra.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, RuneT43
Anmeldt 17. juli 2021

Vi havde bestilt bord til kl 19 og måtte vente i en time og 45 min på maden, og fik så kun 2 ud af 4 retter. Min ældste havde spist sin cabonara inden mine to yngste fik deres pizzaer. Kvaliteten var langt fra restaurantens tidligere standard. Cabonaraen var sjasket og med tyndt sliced dansk slatten bacon. Og min søn blev dårlig efterfølgende. Min pasta med gorgonzola smagte kun af en fed tomatsauce - ingen smag af gorgonzola :/ den ene pizza sejlede i en chilisauce, som jeg kun kender fra tyrkisk kebab. Ejerne - kokken og hans kone var ubehøvlede og fulde af den dårlige undskyldninger. Var så fræk at sige, at det afslag jeg fik i pris, (jeg bad ikke om nedslag i pris - jeg var bare rasende) det afslag ville jeg ikke kunne få andre steder. .. Jeg ville måske have fået bedre betjening og bedre mad andre steder, for så betaler jeg gerne en ordentlig pris!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 658anetter

Rejsende, der kiggede på Trattoria da Vincenzo, kiggede også på

Stillinge Strand, Slagelse
Slagelse, Vestsjælland

Har du været i Trattoria da Vincenzo? Fortæl om dine oplevelser!