“Super hyggeligt sted. Lækkert”
Anmeldelse af Roots4

Roots4
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt sted.
Lækkert mad og et menu kort der er let at overskue. Venlig og sød betjening.
Rent og en hyggelig atmosfære.
Spiste frokost og fik tatar som vi super lækkert og flot anrettet.

Tak, irenehI9433TC

Anmeldt 10. marts 2020

Denne restaurant serverede os to stykker oksekød som var 'well done', selv om vi bestilte dem 'medium done'. Det kan jo gå galt. Da vi fortalte det til tjeneren, tog hun dem begge tilbage til køkkenet. Hun kom med to nye, min var OK, men min kones lugtede fælt. Igen fortalte vi det tjeneren, som bragte os en regning men kun for min.
Vi forlod stedet og gik til en anden restaurant for vores dessert og Irish Coffee.
En noget uheldig fødselsdag.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, finnpri
Anmeldt 9. marts 2020 fra mobile enheder

Lille hyggelig restaurant med et overskueligt menukort. Virkelig lækker mad. Søde, opmærksomme og diskrete tjenere. Klart bedste restaurant i Slagelse. Husk at booke bord i weekender...ellers kan du gå forgæves.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, thomashF941WJ
Anmeldt 1. november 2019

2 ud af 5 stjerner. De to stjerner gives udelukkende for en glimrende hovedret og en helt fantastisk dessert. Det er kærlighed til råvarerne men ikke til gæsterne. Vi var der i 2 timer og endte med at betale ca. 900 kr for to personer. Vi nåede både at bestille noget som de så åbenbart ikke havde alligevel - og så blev vi helt glemt til sidst fordi tjenerne havde mere travlt med at dække op så de kunne holde fyraften. Da vi gjorde opmærksom på det fik vi blot at vide at desserten snart ville komme.

Alt i alt; tag på Madklubben i København. maden er billigere, betjeningen bedre og hvis der sker fejl eller man bliver glemt får man en undskyldning og et forsøg på at imødekomme en eller anden form for kompensation for ulejligheden.

Dato for besøg: november 2019
3  Tak, Sebastian M
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

God mad og service.
Man kan ikke forlange meget mere.
Gode lokaler, lille rum med udvalg af vine. Hvis man skulle være i tvivl om hvad man kunne tænke sig.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Michael M

Rejsende, der kiggede på Roots4, kiggede også på

Slagelse, Vestsjælland
Slagelse, Vestsjælland

Har du været i Roots4? Fortæl om dine oplevelser!