“Altid et besøg værd”
Anmeldelse af Cirkus is

Cirkus is
nr. 15 af 123 Restauranter i Slagelse
Anmeldt 29. september 2021

Vi spiser en del is om sommeren, og Cirkus is er næsten altid vores 'go-to' om sommeren. De har mange gode nyheder i løbet af sommeren, dejligt personale og deres is smager skønt!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, TiinerDk

Anmeldt 6. juni 2021 fra mobile enheder

Kedelig is, selve kvaliteten er god.. Men smagene er vage, chokoladrstykkerne er små, der er ikke mange smarties i smartiesisen og lemon guffen manglede syrlighed.
Det bliver en meget neutral smagsoplevelse.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, Heidi J
Anmeldt 14. marts 2021

Et stort og spændende udvalg af is til vafler eller i bæger og value for money! Samtidig også nogle lækre sandwich med en super "flat white" kaffe til.

Tak, StigS382
Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

De laver både kaffe, is, sandwich og drinks - alt er virkelig godt, og stedet er simpelthen så hyggeligt.

1  Tak, tineafdk
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Sjovt sted og dejlig is! Vi fik både gode softice og kugleis, som vi spiste på en af de hyggelige bænke

Dato for besøg: maj 2020
Tak, CTN912

Rejsende, der kiggede på Cirkus is, kiggede også på

Slagelse, Vestsjælland
Slagelse, Vestsjælland

Har du været i Cirkus is? Fortæl om dine oplevelser!