“Super service”

Det Italienske Pizzaria & Bofhus
nr. 4 af 36 Restauranter i Skive
Anmeldt 4. juli 2018 fra mobile enheder

Altid god mad og service i verdensklasse.....
Holdt fødselsdag og værten overraskede med en kæmpe kage på husets...

Tak, casper n

Anmeldt 21. juni 2018

Meget hyggelig og pæn restaurant. Bestilte Calzone Pizza og så var der mulighed for at tage salat fra en meget fin salatbar. Som en positiv overraskelse fik jeg en lille bruchetta, som apetizer.
Maden var bestemt ikke dårlig, men såvel bruchetta som pizza burde lige have haft 1 minut mere i ovnen. Personale sødt og meget serviceorienteret.

Tak, Poul B
Anmeldt 19. juni 2018

Det er et rigtig dejlig sted og komme, og der er altid sød personale.
Maden er altid super og der er nok af den.
Priserne er til og betale

Tak, Michael R
Anmeldt 15. juni 2018

Det er altid en stor fornøjelse at spise på Det Italienske Bøfhus. Hyggelig restaurant og meget god og hurtig betjening.

Tak, BMDR56
Anmeldt 1. maj 2018 fra mobile enheder

Jeg er altid tilfreds med den mad på den Italienske. Desværre har de ikke take away mere, det er en skam for mig og dem :)

Tak, dittefrederiksen

Rejsende, der kiggede på Det Italienske Pizzaria & Bofhus, kiggede også på

Har du været i Det Italienske Pizzaria & Bofhus? Fortæl om dine oplevelser!