“En god oplevelse”

Køkkener: Dansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Vi kendte ikke caféen i forvejen, men her vi endte efter en god lang dag på Fur. Sommervarmen var på dit højeste så vi satte os uden for under parasollen. Jeg bestilte en pastaret med tigerrejer og min kone en mexicansk kyllinge burger. Min kone kan ikke tåle gluten og mælk, men serveringen havde fuld styr på deres allergener, uden at skulle spørge i køkkenet, ikke så ofte vi oplevet det, så godt klaret. Begge retter var lækrer og veltillavede. Alt tilberedt lige som det skulle. Serveringen var opmærksomme og var ligeledes ude at spørge om alt var som det skulle være. Kan varmt anbefale caféen

Tak, Carsten L

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Super god mad, det er ikke første gang jeg spiser her og bliver heller ikke den sidste. Denne gang fik jeg deres bøf sandwich med hele svineriet og den kan virkelig anbefales.

Tak, allanboegild
Anmeldt 29. februar 2020 fra mobile enheder

Flere besøg, altid tilfreds.
Vi har spist på Cafe Helmut to gange og hentet take away en gang. Hver gang har det levet 100% op til forventningen. Maden er fin og prisen er fornuftig. Hyggelige lokaler og fin betjening

Dato for besøg: februar 2020
Tak, GitteT_13
Anmeldt 14. februar 2020 fra mobile enheder

Fin mad som stemmer ok overens med prisen.
Centralt beliggende ved gågaden og ud for torvet/ skøjtebanen.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, anders_jensen82
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Min kone og jeg spiste aftensmad Her sammen med min bror og svigerinde. Maden var rigtig god - og der var rigeligt af den. Service var hurtig og udsigten over skøjtebanen var god. Vi fik øl til og det var gode mærker de serverede.

Tak, BennyB649

Rejsende, der kiggede på Cafe Helmuth, kiggede også på

Har du været i Cafe Helmuth? Fortæl om dine oplevelser!