“Overskuelig menu, god udsigt, rimelige priser”
Anmeldelse af Cafe Helmuth

Cafe Helmuth
nr. 6 af 40 Restauranter i Skive
Køkkener: Dansk, Bar, Café
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Min kone og jeg spiste aftensmad Her sammen med min bror og svigerinde. Maden var rigtig god - og der var rigeligt af den. Service var hurtig og udsigten over skøjtebanen var god. Vi fik øl til og det var gode mærker de serverede.

Tak, BennyB649

Anmeldt 23. januar 2020 fra mobile enheder

Besøgte Caféen en Lørdag, hvor de kører smørrebrødsbuffet. Det så egentlig fint ud, men havde håbet på en vegetarburger som jeg havde set på deres hjemmeside. Men pga buffet, var det er begrænset menukort. Bestilte en clubsandwich som var ok. Masser af kold kylling. Caféen er ganske hyggelig og beliggende centralt på torvet.

Tak, mogensl506
Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Hyggelig frokost i god atmosfære. Sjovt med udsigt til stor skøjtebane ude på selve Torvet. Glimrende æggekage med tilbehør og venlig betjening.

Dato for besøg: december 2019
Tak, LeifL845
Anmeldt 17. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg var lidt træt af italiensk mad, og faldt på nettet over Cafe Helmuth i forbindelse med et kort ophold i Skive. Gik forbi stedet til frokost, men valgte at tage aftensmaden der, hyggeligt så det ud. Vi ankom og fik et par spisekort stukket i hånden, og fik at vide, at vi bare kunne sætte os et sted, hvilket vi gjorde. Hurtigt fik vi bestilt (jeg havde snydt og kigget menukortet ud på hjemmesiden). Vi valgte “Planken”, som gav forventning om noget “tapasagtigt”. Drikkevarerne kom hurtigt, og kort tid efter kom en appetizer præsenteret som forret. Størrelsen var også nærmest så stor som en forret, grillet/stegt ørred med fintsnittede porrer og rødløg i en flødebaseret sauce. Serveret med brød, var det lidt voldsomt, når vi nu havde fravalgt forret. Ørreden var så tør, at flødesaucen ikke kunne redde den, og her stødte vi første gang på en ekstrem oversaltning.
“Planken” bestod af svinekødet i bagt kartoffel med mos, squashlasagne, råkostsalat, grøntsagslomme i filodej på bagte gulerødder, bagte cherrytomater og rugbrød med pesto og skinke. Kort fortalt manglede retterne kærlighed. Overtilberedte gulerødder, blød filodej, kødsovs med cocktailpølser! i lasagnen, smagløs pesto...
Til 344,- hænger det ikke sammen, og hvis Cafe Helmuth skal tiltrække andet end ukritiske turister, så skal det strammes gevaldigt op.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Claus B
Anmeldt 20. april 2019 fra mobile enheder

Udendørsservering i høj sol er i sig selv lækkert, og det samme var pris, kvalitet og betjening. Vi kommer helt sikkert igen for at prøve mere fra menukortet

Dato for besøg: april 2019
Tak, annecE7844OA

Rejsende, der kiggede på Cafe Helmuth, kiggede også på

Har du været i Cafe Helmuth? Fortæl om dine oplevelser!