Fastlås den laveste pris fra disse websites
151 US$
Expedia.com151 US$
Hotels.com151 US$
Priceline151 US$
Travelocity151 US$
Trip.com151 US$
Orbitz.com151 US$
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Dette hotel var faktisk det dyreste af de 3 hoteller vi boede på i den lille miniferie i uge 28 op gennem Jylland…
Og det var bestemt ikke det bedste .. vi ankom søndag eftermiddag og receptionen var ubemandet og vi fik en sms med koden til en nøgleboks hvor vores værelsesnøgle og parkerings tilladelse lå.. det fungerede men var lidt underligt at ankomme til..
Værelset lå ud til vejen hvor naboen var en McDonald hvor de unge med knallerter og gamle biler sørgede for “underholdningen” frem til kl 24.00

Værelset var i øvrigt fint og rent og morgenmaden ok med det der kan forventes

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Soren S
Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

En enkel overnatning i efterårsferien. Fint stort værelse (superior med 2 ekstra opredninger til børn) der dog blev temmelig varm i løbet af natten - godt der var air condition til at klare problemet.

Morgenmaden er virkelig lækker og flot anrettet med brød fra Lagkagehuset.

Sørg for at ringe og booke direkte hos hotellet, da de kan matche priserne hos diverse bookingsiden.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, k_lindholm
Anmeldt d. 20. september 2020 fra mobile enheder

Det har været en fornøjelse at holde forlænget weekend på hotel Skivehus.
Nye smukke vellykkede renoverede værelser, meget dygtigt og opmærksomt personale. Det har været en fornøjelse - vi glæder os til at komme igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 714katrinel
Anmeldt d. 31. juli 2020

God service og fint værelse. Lidt støj fra gaden. Ganske god morgenmad,mulighed for handsker, var dog gemt lidt af vejen så ikke alle kunder så det.
Parkering var snæver.
Beliggenhed fin i forhold til byen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 333pallea
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger 5 min gang fra gågaden i Skive, tæt på restauranter og indkøbsmuligheder.
Pænt og rent hotel.
Personalet er venlig.
Morgenmad buffet har stort udvalg med "rigtig" morgenbrød fra bager, mulighed for at lave vafler, og der er diverse pålæg. Der er ligeledes engelsk morgenmad, med æg, baked beans, bacon, spejlæg og pølser- stort udvalg.
Da vi var der var der rigtig mange gæster, og der var svært at få plads ved morgenbuffet og bare at få et bord krævede lidt ventetid. Da vi så kom til gik det desværre ikke for hurtig med at fylde op og måtte gå flere gange forgæves- øv når der nu var et et ellers godt udvalg.
Værelset vi boede på lå mod åen - rigtig fint familie værelse med A/C .
Bare lidt underlig at det der ikke blev sat rene kopper frem i forbindelse med rengøring ligesom opfyld kaffe, the og kakao ikke skete....
P plads udenfor kunne godt være fyldt så man måtte holde lidt derfra.
Alt i alt synes jeg faktisk godt om opholdet, og faktisk godt finde på at booke der igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, janf8585