174 US$
Hotels.com174 US$
Travelocity174 US$
Orbitz.com174 US$
Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

En enkel overnatning i efterårsferien. Fint stort værelse (superior med 2 ekstra opredninger til børn) der dog blev temmelig varm i løbet af natten - godt der var air condition til at klare problemet.

Morgenmaden er virkelig lækker og flot anrettet med brød fra Lagkagehuset.

Sørg for at ringe og booke direkte hos hotellet, da de kan matche priserne hos diverse bookingsiden.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, k_lindholm
Anmeldt d. 20. september 2020 fra mobile enheder

Det har været en fornøjelse at holde forlænget weekend på hotel Skivehus.
Nye smukke vellykkede renoverede værelser, meget dygtigt og opmærksomt personale. Det har været en fornøjelse - vi glæder os til at komme igen.

Dato for ophold: september 2020
Tak, 714katrinel
Anmeldt d. 31. juli 2020

God service og fint værelse. Lidt støj fra gaden. Ganske god morgenmad,mulighed for handsker, var dog gemt lidt af vejen så ikke alle kunder så det.
Parkering var snæver.
Beliggenhed fin i forhold til byen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 333pallea
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger 5 min gang fra gågaden i Skive, tæt på restauranter og indkøbsmuligheder.
Pænt og rent hotel.
Personalet er venlig.
Morgenmad buffet har stort udvalg med "rigtig" morgenbrød fra bager, mulighed for at lave vafler, og der er diverse pålæg. Der er ligeledes engelsk morgenmad, med æg, baked beans, bacon, spejlæg og pølser- stort udvalg.
Da vi var der var der rigtig mange gæster, og der var svært at få plads ved morgenbuffet og bare at få et bord krævede lidt ventetid. Da vi så kom til gik det desværre ikke for hurtig med at fylde op og måtte gå flere gange forgæves- øv når der nu var et et ellers godt udvalg.
Værelset vi boede på lå mod åen - rigtig fint familie værelse med A/C .
Bare lidt underlig at det der ikke blev sat rene kopper frem i forbindelse med rengøring ligesom opfyld kaffe, the og kakao ikke skete....
P plads udenfor kunne godt være fyldt så man måtte holde lidt derfra.
Alt i alt synes jeg faktisk godt om opholdet, og faktisk godt finde på at booke der igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, janf8585
Anmeldt d. 20. oktober 2019

Vi boede to overnatninger på værelse 211 ud mod gaden i midt-oktober 2019, men vi endte faktisk med at køre hjem til Sjælland midt om natten kl. 12. Det skyldes to ting:

1) Der var så varmt på værelset, at vi blev dårlige. Ingen aircondition, og vinduerne kan kun åbnes meget lidt, så der kom ingen luft ind på trods af, at vi havde vinduerne stående åbne hele dagen (der var 8-10 grader udenfor). Der er ingen ventilation på badeværelset, så når vi gik i bad, var luftfugtigheden på værelset tæt på 100 pct. Ulideligt. Det var som om, at luften aldrig blev udskiftet på værelset. Vi måtte tage dynerne ud af betrækket. Vores 1,5 årige dreng var våd af sved om natten.

2) Der var så meget larm fra gaden - HELE natten - at vi ikke kunne sove. Det samme var gældende for vores 1,5 årige dreng, som vågnede konstant på grund af råb, biler der gasser op eller hjulspin. Vi havde vinduerne lukket, men lydniveauet var stadig meget højt.

Det blev så meget for os, at vi faktisk endte med at pakke bilen kl. 12 om natten for at køre hjem mod Sjælland igen. Spild af penge at have to overnatninger her.

Morgenmaden var rigtig god dog, og personalet var også flinke. Værelset i sig selv har vi ingen klager over. Gode senge, gode dyner. Men det er umuligt at nyde opholdet, når værelset er så varmt, at han sveder bare ved at ligge i sengen.

Vi kan desværre ikke anbefale dette hotel til nogen.

Værelsestip: Værelser ud mod gaden er uudeholdelige
Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Mathias M