Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com171 US$
Hotels.com171 US$
Priceline154 US$
Travelocity171 US$
Orbitz.com171 US$
eDreams154 US$
Anmeldt d. 22. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet ligger 5 min gang fra gågaden i Skive, tæt på restauranter og indkøbsmuligheder.
Pænt og rent hotel.
Personalet er venlig.
Morgenmad buffet har stort udvalg med "rigtig" morgenbrød fra bager, mulighed for at lave vafler, og der er diverse pålæg. Der er ligeledes engelsk morgenmad, med æg, baked beans, bacon, spejlæg og pølser- stort udvalg.
Da vi var der var der rigtig mange gæster, og der var svært at få plads ved morgenbuffet og bare at få et bord krævede lidt ventetid. Da vi så kom til gik det desværre ikke for hurtig med at fylde op og måtte gå flere gange forgæves- øv når der nu var et et ellers godt udvalg.
Værelset vi boede på lå mod åen - rigtig fint familie værelse med A/C .
Bare lidt underlig at det der ikke blev sat rene kopper frem i forbindelse med rengøring ligesom opfyld kaffe, the og kakao ikke skete....
P plads udenfor kunne godt være fyldt så man måtte holde lidt derfra.
Alt i alt synes jeg faktisk godt om opholdet, og faktisk godt finde på at booke der igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, janf8585
Anmeldt d. 20. oktober 2019

Vi boede to overnatninger på værelse 211 ud mod gaden i midt-oktober 2019, men vi endte faktisk med at køre hjem til Sjælland midt om natten kl. 12. Det skyldes to ting:

1) Der var så varmt på værelset, at vi blev dårlige. Ingen aircondition, og vinduerne kan kun åbnes meget lidt, så der kom ingen luft ind på trods af, at vi havde vinduerne stående åbne hele dagen (der var 8-10 grader udenfor). Der er ingen ventilation på badeværelset, så når vi gik i bad, var luftfugtigheden på værelset tæt på 100 pct. Ulideligt. Det var som om, at luften aldrig blev udskiftet på værelset. Vi måtte tage dynerne ud af betrækket. Vores 1,5 årige dreng var våd af sved om natten.

2) Der var så meget larm fra gaden - HELE natten - at vi ikke kunne sove. Det samme var gældende for vores 1,5 årige dreng, som vågnede konstant på grund af råb, biler der gasser op eller hjulspin. Vi havde vinduerne lukket, men lydniveauet var stadig meget højt.

Det blev så meget for os, at vi faktisk endte med at pakke bilen kl. 12 om natten for at køre hjem mod Sjælland igen. Spild af penge at have to overnatninger her.

Morgenmaden var rigtig god dog, og personalet var også flinke. Værelset i sig selv har vi ingen klager over. Gode senge, gode dyner. Men det er umuligt at nyde opholdet, når værelset er så varmt, at han sveder bare ved at ligge i sengen.

Vi kan desværre ikke anbefale dette hotel til nogen.

Værelsestip: Værelser ud mod gaden er uudeholdelige
Dato for ophold: oktober 2019
Tak, Mathias M
Anmeldt d. 3. august 2019

Som gammel Skibonit havde min hustru og jeg lyst til at fejre min fødselsdag i Skive på netop dette hotel.
'Gl. Skivehus' hed hotellet den gang og det havde ry for at være et rigtig godt sted at overnatte.

Det nuværende Hotel Skivehus lever helt op til dette gamle ry. Det er ganske enkelt et dejligt sted at bo. At hotellet er i gang med en større renovering af de gamle faciliteter, mærkede man intet til. Hotellet fremstår moderne og med alle faciliteter fra den nyeste skuffe.

De bestilte 'værelse' var en suite bestående af to relativt store værelser med udsigt til Skive Å, (forlængelsen af Karup Å). Det var altså rigtig hyggeligt at få et værelse med en så dejlig udsigt.

Receptionen fungerede fuldstændig upåklageligt mht. indtjekning, information og parkering.

Hotellet har i receptionsområdet et køleskabt med kolde drikke, vin, og glas til samme samt snacks. Man bliver i den sammenhæng vist den tillid, at man blot tager hvad man skal bruge og skriver det på en seddel til receptionen. Afregning foregår ved afrejse.

En dejlig morgenbuffet og parkering er inkluderet i prisen.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Leif H
Anmeldt d. 11. december 2018 fra mobile enheder

Pris og kvalitet hænger fint sammen.
Dette er ikke et dyrt sted.
Venligt personale og værelser hvor der er det der skal være.
Morgenbuffet er ikke den vildeste man kan opleve. Det er i hvert fald ikke en man tager billeder af.

Dato for ophold: december 2018
1  Tak, Jannich L
LisbeththorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2018

VI takker og håber at kunne byde velkommen en anden gang

Anmeldt d. 14. oktober 2018

Vi fik et lille værelse, hvor sengene stod langt fra hinanden. Det var ikke det der fremgik af billede ved bestilling. Morgenmaden var super, og personalet top.
Det virkede som et værelse der var lavet for lille, incl. bad og toilet. Toilettet var så tæt på skabet, at det var ubehageligt.

Værelsestip: sikre at værelset passer til billede på bestillingen
Dato for ophold: juli 2018
2  Tak, Go82418
HotelSkivehus, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2018

Hej,
tak for din tilbagemelding og anmeldelse.
Lyder som om i har haft et at vores budget værelser - vil helt klart anbefale Standard de luxe.

Ønsker en god dag og håber at kunne byde velkommen en anden gang