Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt d. 3. august 2019

Som gammel Skibonit havde min hustru og jeg lyst til at fejre min fødselsdag i Skive på netop dette hotel.
'Gl. Skivehus' hed hotellet den gang og det havde ry for at være et rigtig godt sted at overnatte.

Det nuværende Hotel Skivehus lever helt op til dette gamle ry. Det er ganske enkelt et dejligt sted at bo. At hotellet er i gang med en større renovering af de gamle faciliteter, mærkede man intet til. Hotellet fremstår moderne og med alle faciliteter fra den nyeste skuffe.

De bestilte 'værelse' var en suite bestående af to relativt store værelser med udsigt til Skive Å, (forlængelsen af Karup Å). Det var altså rigtig hyggeligt at få et værelse med en så dejlig udsigt.

Receptionen fungerede fuldstændig upåklageligt mht. indtjekning, information og parkering.

Hotellet har i receptionsområdet et køleskabt med kolde drikke, vin, og glas til samme samt snacks. Man bliver i den sammenhæng vist den tillid, at man blot tager hvad man skal bruge og skriver det på en seddel til receptionen. Afregning foregår ved afrejse.

En dejlig morgenbuffet og parkering er inkluderet i prisen.

Dato for ophold: juli 2019
1  Tak, Leif H
Anmeldt d. 11. december 2018 fra mobile enheder

Pris og kvalitet hænger fint sammen.
Dette er ikke et dyrt sted.
Venligt personale og værelser hvor der er det der skal være.
Morgenbuffet er ikke den vildeste man kan opleve. Det er i hvert fald ikke en man tager billeder af.

Dato for ophold: december 2018
1  Tak, Jannich L
LisbeththorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2018

VI takker og håber at kunne byde velkommen en anden gang

Anmeldt d. 14. oktober 2018

Vi fik et lille værelse, hvor sengene stod langt fra hinanden. Det var ikke det der fremgik af billede ved bestilling. Morgenmaden var super, og personalet top.
Det virkede som et værelse der var lavet for lille, incl. bad og toilet. Toilettet var så tæt på skabet, at det var ubehageligt.

Værelsestip: sikre at værelset passer til billede på bestillingen
Dato for ophold: juli 2018
2  Tak, Go82418
HotelSkivehus, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. oktober 2018

Hej,
tak for din tilbagemelding og anmeldelse.
Lyder som om i har haft et at vores budget værelser - vil helt klart anbefale Standard de luxe.

Ønsker en god dag og håber at kunne byde velkommen en anden gang

Anmeldt d. 5. oktober 2018

Hotellet ligger dejligt centralt - derved følger desværre også meget trafikstøj med. (god service, at der ligger ørepropper, man kan bruge, hvis man er til det)
Vi fik et "ny-renoveret værelse" - men der er ingen udluftning, så værelset bliver meget fugtigt / dårlig luft, i løbet af natten.
Og toiletdøren i glas??? - det er helt kikset ! - man vækker partneren, hvis man skal på toilet om natten - lyset skinner ind i værelset, og døren lukker ikke tæt (en cm luft i top og bund, så man kan lige så godt lade døren stå åben :-( )
Personalet er dog så venligt, at det redder oplevelsen op på 4 stjerner..

Dato for ophold: oktober 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lisbeth B
HotelSkivehus, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. oktober 2018

Hej Lisbeth,

Tak for din tid og den konstruktive feedback, den er vi meget galde for.

Og ja vi ligger midt i byen, så gade støj kan være en udfordring.

Tak for den flotte bedømmelse og vi håber at kunne byde velkomme en anden gang

Anmeldt d. 4. september 2018

Super fint hotel som ligger perfekt . Fine rene værelser , med rigtig gode senge. Fin smart indretning Fantastisk morgenmad med alt hvad man drømmer om, vi kommer helt sikkert tilbage :-) super sødt personale

Dato for ophold: september 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Käte G
Best Western H, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2018

1000 tak - det blev lige pludselig en bedre dag - I kommer igen, det er det bedste vi ved. Tak for det!!