Fastlås den laveste pris fra disse websites
151 US$
Expedia.com151 US$
Hotels.com151 US$
Tripadvisor151 US$
Travelocity
Priceline151 US$
Orbitz.com151 US$
Anmeldt d. 4. september 2018

Super fint hotel som ligger perfekt . Fine rene værelser , med rigtig gode senge. Fin smart indretning Fantastisk morgenmad med alt hvad man drømmer om, vi kommer helt sikkert tilbage :-) super sødt personale

Dato for ophold: september 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Käte G
Best Western H, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. september 2018

1000 tak - det blev lige pludselig en bedre dag - I kommer igen, det er det bedste vi ved. Tak for det!!

Anmeldt d. 26. august 2018

Ok værelse, desværre en del støj fra biler og fodgængerfelt, også med vinduet lukket.

Madrasserne var meget bløde, nok mere tale om slidte fjedre!

Morgenmaden rigtig god, man kunne dog godt ønske sig nogle alm. pandekager istedet for amerikanske pandekager og derudover også en varm leverpostej med bacon og champignoner.

Dato for ophold: august 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, thomasE278SM
Best Western H, Receptionist hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. august 2018

Kære Thomas,

Mange tak for din feedback, det betyder meget du vil tage din tid til at fortælle os om dit ophold!

Der kan desværre godt være støj fra trafikken på værelserne ud mod vejen, ved dit næste besøg finder vi et værelse til dig væk fra trafikken.

Jeg vil tage dine forslag til morgenmaden videre til den ansvarlige, tak!

Håber vi snart kan byde dig velkommen!

Med venlig hilsen

Rikke Pedersen
Receptionist

Anmeldt d. 22. juli 2018

Vi kommer igen og igen og igen. Altid meget fint på skivehus perfekt morgenmad, værelse, betjening og service. De seneste år er hotellet blevet renoveret og fremtræder så flot. Mange muligheder for mad i nærheden.

Dato for ophold: juli 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, MarianneWB
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2018

Jubii - Tak for den bedste tilbagemelding vi kan få - I kommer igen, TAK for det.

På gensyn og god sommer

Anmeldt d. 16. juli 2018

Var der i forbindelse med Skive festival og det er et fint hotel med meget venligt personale, grundig rengøring og aircondition på værelserne. Morgenmaden trækker en lille smule ned, det var udemærket men ikke super godt.

Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, RonnieOffenbach
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2018

Hej Ronnie,
Vi takker for din tid og den din tilbagemelding. Vi Håber at kunne byde velkommen igen.

God sommer.

Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Imødekommende velkomst og hjælp til parkering. Ok værelse, men generelt lidt slidt og nusset. Morgenmaden var på det jævne, rørægen knap spiselig (færdig produkt hvor det virkede til at der tilsat sukker. Ligeledes var der noget ubestemt misfarvning. Kaffen blev redet af at Lagkagehuset lå knap 100 meter fra hotellets indgang. Alt i alt lidt for lavt bund niveau.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 423kennethb
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2018

Hej Kennet,
Tak for din tilbagemelding. Jeg er virkelig ked af at du har haft en dårlig oplevelse. Vi tager dette med på næste personalemøde, for det er ikke ok. Vi bestræber os på at alle produkter skal være friske, og prøver at lave små portioner så der bliver fyldt op med nyt hele tiden. Jeg beklager endnu en gang og håber at kunne byde velkommen en anden gang så vi kan bevise, at dette var en fejl.