Fastlås den laveste pris fra disse websites
151 US$
Expedia.com151 US$
Hotels.com151 US$
Travelocity151 US$
Priceline151 US$
Orbitz.com151 US$
eDreams151 US$
Anmeldt d. 22. juli 2018

Vi kommer igen og igen og igen. Altid meget fint på skivehus perfekt morgenmad, værelse, betjening og service. De seneste år er hotellet blevet renoveret og fremtræder så flot. Mange muligheder for mad i nærheden.

Dato for ophold: juli 2018
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, MarianneWB
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. juli 2018

Jubii - Tak for den bedste tilbagemelding vi kan få - I kommer igen, TAK for det.

På gensyn og god sommer

Anmeldt d. 16. juli 2018

Var der i forbindelse med Skive festival og det er et fint hotel med meget venligt personale, grundig rengøring og aircondition på værelserne. Morgenmaden trækker en lille smule ned, det var udemærket men ikke super godt.

Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, RonnieOffenbach
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2018

Hej Ronnie,
Vi takker for din tid og den din tilbagemelding. Vi Håber at kunne byde velkommen igen.

God sommer.

Anmeldt d. 10. juli 2018 fra mobile enheder

Imødekommende velkomst og hjælp til parkering. Ok værelse, men generelt lidt slidt og nusset. Morgenmaden var på det jævne, rørægen knap spiselig (færdig produkt hvor det virkede til at der tilsat sukker. Ligeledes var der noget ubestemt misfarvning. Kaffen blev redet af at Lagkagehuset lå knap 100 meter fra hotellets indgang. Alt i alt lidt for lavt bund niveau.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 423kennethb
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juli 2018

Hej Kennet,
Tak for din tilbagemelding. Jeg er virkelig ked af at du har haft en dårlig oplevelse. Vi tager dette med på næste personalemøde, for det er ikke ok. Vi bestræber os på at alle produkter skal være friske, og prøver at lave små portioner så der bliver fyldt op med nyt hele tiden. Jeg beklager endnu en gang og håber at kunne byde velkommen en anden gang så vi kan bevise, at dette var en fejl.

Anmeldt d. 22. juni 2018 fra mobile enheder

Dejligt hotel, med god central beliggenhed. Personalet er meget venlige og hjælpsomme. Morgenmaden er god, og der er et godt og varieret udvalg. Der er flere muligheder for spisning indenfor 100 meter.

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, carstengmortensen
thorStraten, Front Office Manager hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2018

Hej Carsten

Vi takker for at du har brugt din tid på at skrive og 1000 tak for den flotte bedømmelse, den er vi meget glade for.

Tak og velkommen igen.

Anmeldt d. 21. juni 2018

Boede der 2 nætter. Meget venligt og serviceorienteret personale. Fik værelse ud mod gaden. En del gadestøj, selvom vinduerne var lukkede. Aircon virkede fint. Værelset pænt og rent, men - specielt badeværelset - lidt slidt. Alt virkede dog. Meget fin morgenmad. Hotellet kan anbefales.

Værelsestip: søg værelse væk fra gaden
Dato for ophold: juni 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Poul B
thorStraten, Receptionschef hos Hotel Skivehus, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2018

Vi takker for at du har brugt din tid på at skrive til os - og ja vores "standard budget" værelser trænger til en kærlig hånd. Vi anbefaler vores de luxe værelser som er renoveret over de sidste 3 år.
endnu en gang tak og velkommen en anden gang.