Anmeldt d. 15. september 2021

En oplevelse af behagelighed, afslappet atmosfære samt profesionel hoteldrift. Anbefaler at holde nogle dage fri - og så helt ned til marina-vandkanten. - Super.
Værelserne lyse og venlige. Restaurant og menuerne var en nydelse. Topkarakter.

Værelsestip: Marinaudsigt. Flot
Dato for ophold: september 2021
Tak, steeno801
Strandtangen Maritimhotel, Ejer hos Hotel Strandtangen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. september 2021

Kære Steen

Tak for din fine anmeldelse - det glæder os du har haft et dejligt ophold her på Hotel Strandtangen, Skive.

Anmeldt d. 27. juli 2021 fra mobile enheder

Her er der fri panorama-udsigt til fjorden og venligt personale. Varme anbefalinger. Morgenmad ok og dejlig restaurant. Der er en god havnegrill tæt på. Lidt uden for byen. Ingen busser med 1,5 km til indkøb.

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Larsroskam
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Rent og pænt i lejligheden. Alt det udstyr i køkkenet, der skal bruges for at have det rart. God lænestol og sofa i stuen ... Køleskab og fryseboks og opvaskemaskine... så her kan man sagtens være i flere dage. Roligt om natten. Sød og venlig reception. Skønt maritimt miljø, velegnet til aften gåture... Vi havde valgt inkl morgenmad og der var rigeligt og forskelligt i god kvalitet.
God placering for ture ud i omegnen. Vi kommer gerne igen...

1  Tak, brianj931
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt lille hotel med mulighed for også at leje små lejligheder.
Receptionen er lys og har en hyggelig atmosfære med mulighed for at spille billard og bordtennis mm.
Man mødes af søde og smilende kvinder med et højt service niveau.
Værelse / lejlighed er pænt og rent. De er moderne og lyse med udgang til mindre terrasse og fællesareal.
Ligger i smukke omgivelser mellem vand, lystbådehavn og skov med gode vandre muligheder.
Der er tilknyttet en lille hyggelig restaurant hvor maden er i top. Der indtages en lækker lille morgrnbuffe i selv sammen restaurant, inklusiv i prisen.
Stedet kan varmt anbefales

Tak, Susan_Williams2013
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Efter 3 overnatninger på hotellet kan vi udtrykke stor tilfredshed med stedet, værelserne og øvrige faciliteter er rene og nydelige, morgenmadsbuffet er helt ok. Særdeles venlig betjening. Beliggenhed lige ud til lystbådehavnen er ligeledes fin. Stedet kan absolut anbefales.

2  Tak, HannaR680