170 $
Gratis afbestilling indtil d. 02/10/21
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Expedia.com170 $
Anmeldt d. 17. juli 2020 fra mobile enheder

Rent og pænt i lejligheden. Alt det udstyr i køkkenet, der skal bruges for at have det rart. God lænestol og sofa i stuen ... Køleskab og fryseboks og opvaskemaskine... så her kan man sagtens være i flere dage. Roligt om natten. Sød og venlig reception. Skønt maritimt miljø, velegnet til aften gåture... Vi havde valgt inkl morgenmad og der var rigeligt og forskelligt i god kvalitet.
God placering for ture ud i omegnen. Vi kommer gerne igen...

1  Tak, brianj931
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Dejligt lille hotel med mulighed for også at leje små lejligheder.
Receptionen er lys og har en hyggelig atmosfære med mulighed for at spille billard og bordtennis mm.
Man mødes af søde og smilende kvinder med et højt service niveau.
Værelse / lejlighed er pænt og rent. De er moderne og lyse med udgang til mindre terrasse og fællesareal.
Ligger i smukke omgivelser mellem vand, lystbådehavn og skov med gode vandre muligheder.
Der er tilknyttet en lille hyggelig restaurant hvor maden er i top. Der indtages en lækker lille morgrnbuffe i selv sammen restaurant, inklusiv i prisen.
Stedet kan varmt anbefales

Tak, Susan_Williams2013
Anmeldt d. 6. juli 2020 fra mobile enheder

Efter 3 overnatninger på hotellet kan vi udtrykke stor tilfredshed med stedet, værelserne og øvrige faciliteter er rene og nydelige, morgenmadsbuffet er helt ok. Særdeles venlig betjening. Beliggenhed lige ud til lystbådehavnen er ligeledes fin. Stedet kan absolut anbefales.

2  Tak, HannaR680
Anmeldt d. 4. februar 2020

Super sødt og imødekommende personale! Lækker mad og pæne store værelser. Udsigten til vandet er fantastisk dejlig og kan kun tænke mig til at give det et besøg i sommer halvåret og kigge ud over vandet.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 662lear
Anmeldt d. 26. august 2018 fra mobile enheder

Vi har de sidste 7 år kommet regelmæssigt i Skive for at besøge familie.
Hver gang bor vi på Strandtangen og vi føler os i den grad hjemme.
Fantastisk beliggenhed og omgivelser, dejligt hotel og altid venligt og imødekommende personale.
Ren luksus, som vi nyder og sætter pris på hver gang.

Dato for ophold: juli 2018
1  Tak, 878anetter