Dejligt lille hotel med mulighed for også at leje små lejligheder.
Receptionen er lys og har en hyggelig atmosfære med mulighed for at spille billard og bordtennis mm.
Man mødes af søde og smilende kvinder med et højt service niveau.
Værelse / lejlighed er pænt og rent. De er moderne og lyse med udgang til mindre terrasse og fællesareal.
Ligger i smukke omgivelser mellem vand, lystbådehavn og skov med gode vandre muligheder.
Der er tilknyttet en lille hyggelig restaurant hvor maden er i top. Der indtages en lækker lille morgrnbuffe i selv sammen restaurant, inklusiv i prisen.
Stedet kan varmt anbefales

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Susan_Williams2013

Efter 3 overnatninger på hotellet kan vi udtrykke stor tilfredshed med stedet, værelserne og øvrige faciliteter er rene og nydelige, morgenmadsbuffet er helt ok. Særdeles venlig betjening. Beliggenhed lige ud til lystbådehavnen er ligeledes fin. Stedet kan absolut anbefales.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, HannaR680
Anmeldt d. 4. februar 2020

Super sødt og imødekommende personale! Lækker mad og pæne store værelser. Udsigten til vandet er fantastisk dejlig og kan kun tænke mig til at give det et besøg i sommer halvåret og kigge ud over vandet.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 662lear
Anmeldt d. 26. august 2018 fra mobile enheder

Vi har de sidste 7 år kommet regelmæssigt i Skive for at besøge familie.
Hver gang bor vi på Strandtangen og vi føler os i den grad hjemme.
Fantastisk beliggenhed og omgivelser, dejligt hotel og altid venligt og imødekommende personale.
Ren luksus, som vi nyder og sætter pris på hver gang.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 878anetter
Anmeldt d. 9. august 2018

Super fin oplevelse. Dejlige senge, meget serviceminded personale. Intet at sætte en finger på. Gode muligheder for vandsport - herunder windsurfing paddle-board.

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger Hotel Strandtangen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Sebastian L