Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke underst√łtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi underst√łtter f√łlgende browsere:
S√•dan p√•virker betalinger til os r√¶kkef√łlgen af priser, der vises. V√¶relsestyperne kan variere.

Efter 3 overnatninger p√• hotellet kan vi udtrykke stor tilfredshed med stedet, v√¶relserne og √łvrige faciliteter er rene og nydelige, morgenmadsbuffet er helt ok. S√¶rdeles venlig betjening. Beliggenhed lige ud til lystb√•dehavnen er ligeledes fin. Stedet kan absolut anbefales.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, HannaR680
Anmeldt d. 4. februar 2020

Super s√łdt og im√łdekommende personale! L√¶kker mad og p√¶ne store v√¶relser. Udsigten til vandet er fantastisk dejlig og kan kun t√¶nke mig til at give det et bes√łg i sommer halv√•ret og kigge ud over vandet.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 662lear
Anmeldt d. 26. august 2018 fra mobile enheder

Vi har de sidste 7 √•r kommet regelm√¶ssigt i Skive for at bes√łge familie.
Hver gang bor vi p√• Strandtangen og vi f√łler os i den grad hjemme.
Fantastisk beliggenhed og omgivelser, dejligt hotel og altid venligt og im√łdekommende personale.
Ren luksus, som vi nyder og sætter pris på hver gang.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 878anetter
Anmeldt d. 9. august 2018

Super fin oplevelse. Dejlige senge, meget serviceminded personale. Intet at sætte en finger på. Gode muligheder for vandsport - herunder windsurfing paddle-board.

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg bes√łger Hotel Strandtangen.

Dato for ophold: august 2018
    • S√łvnkvalitet
Tak, Sebastian L
Anmeldt d. 7. august 2018

Optimal for aktivitets-ferie for min familie....paddle-board, windsurf, sejlsport p√• fjorden, MTB og l√łb.... og hver gang den gode service.
Sublime faciliteter og den bedste beliggenhed ved Limfjorden!

Dato for ophold: august 2018
    • S√łvnkvalitet