Anmeldt d. 4. februar 2020

Super sødt og imødekommende personale! Lækker mad og pæne store værelser. Udsigten til vandet er fantastisk dejlig og kan kun tænke mig til at give det et besøg i sommer halvåret og kigge ud over vandet.

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 662lear
Anmeldt d. 26. august 2018 fra mobile enheder

Vi har de sidste 7 år kommet regelmæssigt i Skive for at besøge familie.
Hver gang bor vi på Strandtangen og vi føler os i den grad hjemme.
Fantastisk beliggenhed og omgivelser, dejligt hotel og altid venligt og imødekommende personale.
Ren luksus, som vi nyder og sætter pris på hver gang.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 878anetter
Anmeldt d. 9. august 2018

Super fin oplevelse. Dejlige senge, meget serviceminded personale. Intet at sætte en finger på. Gode muligheder for vandsport - herunder windsurfing paddle-board.

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger Hotel Strandtangen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Sebastian L
Anmeldt d. 7. august 2018

Optimal for aktivitets-ferie for min familie....paddle-board, windsurf, sejlsport på fjorden, MTB og løb.... og hver gang den gode service.
Sublime faciliteter og den bedste beliggenhed ved Limfjorden!

Dato for ophold: august 2018
Tak, Ulrik L
Anmeldt d. 30. juli 2018

Virkelig god beliggenhed lige ved lystbådehavnen. Vi blev mødt af venligt og imødekommende personale, fik et dejligt værelse med udsigt over vandet.
Skønt værelse med gode senge.
2 km. ind til centrum, skov lige bag hotellet og badestrand 100 m væk.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, NetteEl