Tripadvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 26. august 2018 fra mobile enheder

Vi har de sidste 7 år kommet regelmæssigt i Skive for at besøge familie.
Hver gang bor vi på Strandtangen og vi føler os i den grad hjemme.
Fantastisk beliggenhed og omgivelser, dejligt hotel og altid venligt og imødekommende personale.
Ren luksus, som vi nyder og sætter pris på hver gang.

Tak, 878anetter
Anmeldt d. 9. august 2018

Super fin oplevelse. Dejlige senge, meget serviceminded personale. Intet at sætte en finger på. Gode muligheder for vandsport - herunder windsurfing paddle-board.

Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg besøger Hotel Strandtangen.

Dato for ophold: august 2018
Tak, Sebastian L
Anmeldt d. 7. august 2018

Optimal for aktivitets-ferie for min familie....paddle-board, windsurf, sejlsport på fjorden, MTB og løb.... og hver gang den gode service.
Sublime faciliteter og den bedste beliggenhed ved Limfjorden!

Dato for ophold: august 2018
Tak, Ulrik L
Anmeldt d. 30. juli 2018

Virkelig god beliggenhed lige ved lystbådehavnen. Vi blev mødt af venligt og imødekommende personale, fik et dejligt værelse med udsigt over vandet.
Skønt værelse med gode senge.
2 km. ind til centrum, skov lige bag hotellet og badestrand 100 m væk.

Tak, NetteEl
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Meget fint hotel. Godt værelse og gode senge. Vi hentede aftensmad i byen og spiste på havnekajen foran vores værelse. Det var perfekt. Strand 100 m væk. Det eneste vi kunne savne var lidt mere fokus på morgenmaden (mere ost, kold yoghurt, bedre brød) - og større kopper til te :)

Tak, lisa0tt