Anmeldt d. 7. august 2018

Optimal for aktivitets-ferie for min familie....paddle-board, windsurf, sejlsport på fjorden, MTB og løb.... og hver gang den gode service.
Sublime faciliteter og den bedste beliggenhed ved Limfjorden!

Dato for ophold: august 2018
Tak, Ulrik L
Anmeldt d. 30. juli 2018

Virkelig god beliggenhed lige ved lystbådehavnen. Vi blev mødt af venligt og imødekommende personale, fik et dejligt værelse med udsigt over vandet.
Skønt værelse med gode senge.
2 km. ind til centrum, skov lige bag hotellet og badestrand 100 m væk.

Tak, NetteEl
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Meget fint hotel. Godt værelse og gode senge. Vi hentede aftensmad i byen og spiste på havnekajen foran vores værelse. Det var perfekt. Strand 100 m væk. Det eneste vi kunne savne var lidt mere fokus på morgenmaden (mere ost, kold yoghurt, bedre brød) - og større kopper til te :)

Tak, lisa0tt
Anmeldt d. 10. juli 2018

Lidt gemt bag havneindustribygninger findes dette hotel med god stille beliggenhed, og flot udsigt over Marina og fjorden.

Gode rummelige værelser, wi fi og tæt på flere spisesteder, bl a på hotellets grund.
Er du langt hjemmefra kan du også købe dig adgang til vaske mulighed i bygningerne.

Gode muligheder for Vandreture, langs vandet eller ind til bymidten, der har “vand i gaden”. Alternativt kan fritidsområdet anvendes i dårligt vejr, med bordtennis, spil etc.

kan varmt anbefales til overnatning i fredelige omgivelser,

Morgenmad på restaurant i bygningerne.

Tak, Grevehansen
Anmeldt d. 6. juli 2018 fra mobile enheder

God beliggenhed lige ned til lystbådshavnen.
Vores værelse havde entre, derefter åbent køkken (køleskab, kogeplade, glas) med spisebord + stole, TV og chaiselong sofa herfra adgang til udendørs fælles areal. Seperat badeværelse og soveværelse med skabsplads.
Vi spiste på den tilhørende restaurant. Maden var super lækker, fantastisk udsigt og rolige omgivelser.

Tak, cocoboo8