Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Meget fint hotel. Godt værelse og gode senge. Vi hentede aftensmad i byen og spiste på havnekajen foran vores værelse. Det var perfekt. Strand 100 m væk. Det eneste vi kunne savne var lidt mere fokus på morgenmaden (mere ost, kold yoghurt, bedre brød) - og større kopper til te :)

Tak, lisa0tt
Anmeldt d. 10. juli 2018

Lidt gemt bag havneindustribygninger findes dette hotel med god stille beliggenhed, og flot udsigt over Marina og fjorden.

Gode rummelige værelser, wi fi og tæt på flere spisesteder, bl a på hotellets grund.
Er du langt hjemmefra kan du også købe dig adgang til vaske mulighed i bygningerne.

Gode muligheder for Vandreture, langs vandet eller ind til bymidten, der har “vand i gaden”. Alternativt kan fritidsområdet anvendes i dårligt vejr, med bordtennis, spil etc.

kan varmt anbefales til overnatning i fredelige omgivelser,

Morgenmad på restaurant i bygningerne.

Tak, Grevehansen
Anmeldt d. 6. juli 2018 fra mobile enheder

God beliggenhed lige ned til lystbådshavnen.
Vores værelse havde entre, derefter åbent køkken (køleskab, kogeplade, glas) med spisebord + stole, TV og chaiselong sofa herfra adgang til udendørs fælles areal. Seperat badeværelse og soveværelse med skabsplads.
Vi spiste på den tilhørende restaurant. Maden var super lækker, fantastisk udsigt og rolige omgivelser.

Tak, cocoboo8
Anmeldt d. 27. juni 2018 fra mobile enheder

Hotellet ligger smukt ud til vandet ved Marinaen i Skive. På kystsiden er der en lystbådehavn og en dejlig badestrand og på landsiden en skøn skov med vandrestier og motionsredskaber. Hotellet er nyt og flot og værelserne er rummelige og lyse. Morgenmaden, der er rigelig og frisklavet, serveres i den nærtliggende restaurant. Stedet kan varmt anbefales.

Dato for ophold: juni 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 945svenb
Anmeldt d. 18. juni 2018

Maden var helt god, dog lignede de forskellige dele på buffeten hinanden for meget i farver. Maden blev ikke annonceret, så derfor var det sværtet findeud af, hvad der var hvad. Måskevar det en ide at dele det op i en fiske afdeling, en kød afdeling samt en oste ditto. Brødene var kolde og seje.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Margrethe S