“Spændende rundvisning på micro bryggeri på Fur”
Anmeldelse af Fur Bryghus

Fur Bryghus
nr. 3 af 36 Restauranter i Skive
Køkkener: Ølpub
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 19. juni 2018

Blev mødt af en levende fortæller, der bød på smagsprøve af deres øl, der kunne bryggeriets historie og så blev vi derefter vist rundt, mens han rystede historie ud af ærmerne.Efter en god time blev vi vist op på 1. sal, hvor der var dækket op til middag - og igen med valgfri øl til. Et spændende sted på en skøn ø - et besøg værd.

Tak, Lillian54

Anmeldt 5. juni 2018 fra mobile enheder

Vi var 8 afsted og skulle alle have fish’n’chips - utrolig små portioner til en ret høj pris. Selve maden smagte godt, men det var 2 små stykker fisk, nærmest på størrelse med en nugget og så måske 10-15 pommes dertil, lidt salat, en indbagt reje og noget dressing - men til en overpris på 159kr!

Tak, Isabella F
Anmeldt 31. maj 2018

Spiste varm mad, kylling og nye kartofler + dessert. Alt sammen ganske udmærket. Prikken over i var deres øl. Meget fin kvalitet. Betjeningen var venlige og smilende.

Tak, GAage
Anmeldt 22. maj 2018 fra mobile enheder

Fin og uforstyrret belligenhed og fin service. Vi fik stjerneskud til 165,- og blev skuffet da vi så hvor så potionen var. Stjerneskuddene var lavet på forhånd, da de nåede at bringe 6 styks før vi overhovedet havde fået drikkevarer. Maden og øllene var gode men rigtig dyre. Da vi sad i solen bedte vi om en kande vand til hele bordet. Dette kunne ikke lade sig gøre, hvorfor vi skulle købe flaskevand

Tak, louisenej
Anmeldt 4. maj 2018 fra mobile enheder

Bryghuset har et lækker udvalg af retter. Dertil anbefaler de øl, som går godt til maden, hvilket gør at man får smagt nye øltyper, som man ikke selv havde tænkt på. Tæt på bryghuset, er der nogle fine gangstier ud til flotte udsigtspunkter.
Et besøg værd

Tak, Thomas J

Rejsende, der kiggede på Fur Bryghus, kiggede også på

Har du været i Fur Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!